امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
علم‌الهدی:

دیگر هیچ ضمانتی برای ادامه حیات صهیونیست‌ وجود ندارد

خراسان رضوی – ابتکارآنلاین: نماینده ولی ‌فقیه در خراسان رضوی گفت: اسرائیل دیگر نه ‌تنها قدرتش قابل تضمین نیست و مقاصد شومش قابل اجرا نیست، بلکه حتی حیات صهیونیست‌ها هم ضمانتی ندارد.
کد خبر: 13655
زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز ۲۰ مهر در اجتماع حوزویان خراسان در حمایت از جبهه مقاومت که در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد، اظهار کرد: طوفان‌الاقصی یک نقطه آرمانی و آرزوی تمام مظلومان، ظلم‌ستیزان و عدالت‌خواهان جهان در طی ۷۵ سال عمر نظام صهیونیست بود. روزی که غرب موفق شد در جنگ جهانی اول با توطئه، حکومت اسلامی عثمانی را ساقط کند، مسئله سلطه بر حکومت‌های اسلامی به عنوان نقشه اصلی و قطعی غرب آغاز شد.

وی اضافه کرد: لذا در جنگ جهانی دوم که بر دنیا مسلط شدند و بنای تقسیم دنیا را داشتند، برای اینکه این منطقه هویت اسلامی خود را از دست بدهد، شروع به تکه‌تکه کردن آن کردند. کشورهای فلسطین، مصر، عربستان و عراق در سیطره انگلیس قرار گرفت و سوریه، اردن، لبنان و بقیه کشورها به سلطه فرانسه درآمد.

نماینده ولی ‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: غرب برای جلوگیری از یکی شدن تمام این کشورها، اسرائیل را در وسط آن‌ها ایجاد کرد. این غده سرطانی ابتدا از فرضیه هولوکاست به وجود آمد. رژیم صهیونیستی دو نقش دارد؛ اول اینکه می‌خواهد اسلام را از میان بردارد و اگر نتوانست چنین کند، لااقل قدرت سیاسی اسلام را از بین ببرد تا هیچ‌گاه اسلام به عنوان قدرت سیاسی نتواند معادلات بین‌المللی غرب و استکبار را به هم بزند. نقش دوم اسرائیل این است که خاورمیانه را تبدیل به کانون قدرت غرب کند و تمام شئون سرمایه‌ای و ثروت‌های منطقه را در سیطره خود در بیاورد. پس صهیونیست با این اهداف در اینجا به طور ظالمانه و غاصبانه مستقر شد.

علم‌الهدی افزود: اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین به جایی کشید که افسانه نیل تا فرات را مطرح کردند. وقتی ضعف دولت‌های اسلامی را دیدند، تمام حکومت‌های اسلامی را به خود وابسته کردند و این تفکر به وجود آمد که اصلا چیزی به اسم منطقه اسلامی روی کره زمین باقی نماند. بر اساس افسانه نیل تا فرات، جنگ ۶ روزه دهه ۶۰ را علیه کشورهای اسلامی به راه انداختند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با سه شخصیت در منطقه ظاهر شد، عنوان کرد: شخصیت اول همان غده سرطانی است که می‌خواهد ریشه اسلام را بخشکاند. شخصیت دوم هدفش این است که پایگاه استکبار جهانی بتواند جهان‌خواری را از این نقطه شروع کند و با سلطه بر ثروت‌های منطقه جهان‌خواری خود را تکمیل کند. شخصیت سوم هم می‌خواهد عامل براندازی اساس اسلام و قدرت سیاسی اسلام باشد تا معادلات استکباری بین‌المللی کاملا تضمین شود. با این سه هدف اسرائیل توسعه پیدا کرد، طبیعی است که این اهداف با سلطه عادی بر ملت فلسطین محقق نمی‌شود.

امام جمعه مشهد خطاب به صهیونیست‌ها بیان کرد: حالا مسلط شدید، تشکیل حکومت دادید، مثل تمام حکومت‌ها فلسطین را مدیریت کنید. کنار فلسطین لبنان قرار دارد که مسلمان، مسیحی، شیعه و سنی همه در همزیستی با هم زندگی می‌کنند و نظام حاکم هم آن را مدیریت می‌کند. شما هم فلسطین را مدیریت کنید. فلسطین هم یهودی، مسیحی و اکثریت مسلمان دارد.

علم‌الهدی با بیان اینکه غرب دید با مدیریت عادی به اهداف خود نمی‌رسد، گفت: هدف غرب براندازی نسل فلسطینیان است. نمونه آن قتل عام در اردوگاه صبرا و شتیلا که شارون ملعون از کوچک و بزرگ همه را یکجا قتل عام کرد. مردم در آنجا که جنگ نداشتند. چند نمونه نسل‌کشی دیگر هم توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است که نشان می‌دهد نسل‌کشی مسلمانان از اصلی‌ترین اهداف اسرائیلی‌هاست.

وی با اشاره به تاثیرات عملیات طوفان‌الاقصی، خاطرنشان کرد: طوفان‌الاقصی که با اراده ذات مقدس پروردگار و سرانگشت غیبی مولای ما با مجاهدت و رزمندگی یک عده از جان گذشته فلسطینی آغاز شد، چند اثر دارد؛ اول اینکه مهر ختمی است که بر تمام منویات شوم استکبار جهانی و صهیونیست زده شد. یعنی اکنون رزمندگان فلسطینی آتشی شدند بر سر صهیونیست‌ها و دیگر تضمین زندگی و حیات ندارند. اسرائیل نه ‌تنها دیگر قدرتش قابل تضمین نیست و مقاصد شومش قابل اجرا نیست، بلکه حتی حیات صهیونیست‌ها هم ضمانتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: آن قدر قصه بالا گرفته که رئیس جمهور آمریکا با کمال وقاحت اعلام می‌کند در موشک‌باران فلسطین علیه اسرائیل، ۱۴ آمریکایی کشته شدند و ما صبر و تحمل نمی‌کنیم. ۷۵ سال بچه‌های فلسطینی به دست اسرائیل کشته شدند، آنها آدم نبودند. مردم فلسطین زیر آتش اسرائیل، شبانه‌روز خود را گذراندند، این‌ها بشر نبودند. حالا ۱۴ آمریکایی در عملیات قهرمانانه فلسطینی به درک رفتند، دردشان آمده است. آمریکا در افغانستان کشته داد، در عراق ۵۰۰ هزار کشته داد، در هر کجا پا گذاشته تا جنایتی کند، سربازانش فدایی شدند، حال کشته شدن ۱۴ سرباز توسط فلسطینی‌ها برای آمریکا سنگین شده است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه ایران نقش مستقیم در طوفان‌الاقصی نداشت، عنوان کرد: روزی که رزمندگان ما در عملیات فتح‌المبین برای اولین بار در دفاع مقدس توانستند دشمن را به عقب برانند، امام فرمود من بازوی شما را می‌بوسم. عین همین جمله را رهبر معظم انقلاب خطاب به رزمندگان طوفان‌الاقصی فرمودند. فلسطینی‌ها آرمان اسرائیل را خاک کردند. آرمان استکبار جهانی را به خاکستر کشیدند. مقام معظم رهبری فرمودند طوفان‌الاقصی شکستی برای صهیونیست به وجود آورد که دیگر قابل ترمیم نیست.

وی افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده که در برابر تحقق جهان‌خواری‌اش تنها یک چالش وجود دارد و آن اسلام است، زیرا اسلام ایده، انگیزه و هدف مهدویت دارد. چون اسلام ایده مهدویت را دارد، پس حاکمیت سراسر جهان در آینده برای مهدی(عج) است. اما طوفان‌الاقصی جبهه مبارزه با اسلام را در فلسطین بست و دیگر آمریکا از این جبهه موفق نخواهد شد. این بزرگترین اثر طوفان‌الاقصی بود. لذا اگر درست توجه کنیم، شهادت‌ فلسطینی‌ها در راه تحقق یک حقیقت است و آن زمینه‌سازی کامل برای ظهور مقدس امام زمان(عج) می‌باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *