امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد/ عفاف و حجاب خاستگاه خانواده

بابل - ابتکارآنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در غزه گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد و آنان دیگر نمی توانند بلند شوند.
کد خبر: 13643
زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ بعد از ظهر -
32 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر پنجشنبه در همایش تقدیر از تشکل‌های دینی مازندران با تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت در غزه با بیان اینکه صهیونیست‌ها بدجوی زمین خورده است و این زمین خوردن قابل جبران نیست، افزود: هیمنه این رژیم پوشالی شکسته شده و دشمن دچار استیصال شده است.

وی با اشاره به جنایت رژیم منحوس صیهونیستی و کشتار کودکان و زنان بیگناه این اقدام را نشان شکست قطعی آنان دانست و گفت: دشمن وقتی شکست می‌خورد دست به هرچیزی می‌زند و این نشان می‌دهد که آنان دیگر نمی‌توانند دست به زانو و بلند شوند.

وی با اظهار اینکه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری از ابتدا تاکنون حرکت و ملت فلسطین را زنده نگه داشته‌اند، این مقاومت و کار را بزرگ دانست و گفت: اگر ملت فلسطین مقاومت کنند، نامی از این غده سرطانی باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به مقوله عفاف و حجاب گفت: یکی از نقاط قوت ما ولایت فقیه است و اگر آنها بتوانند روزی روزگاری کاری کنند که این مقام پایین بیاید، به اهداف اولیه خود خواهند رسید.

وی با عنوان اینکه ولایت فقیه، ولایت الهی است و اگر ولایت نبود امام نداشته باشیم، از هر جهت شکست می‌خوردیم زیرا امام و ولی سبب رشد و تعالی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه پای راهی که پیدا کردیم باید بایستیم، تصریح کرد: ولایت فقیه فصل الخطاب در حکومت اسلامی است و باید به آن توجه ویژه شود.

حجت الاسلام آقا تهرانی سپاه و بسیج را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: همچنین دشمن مسئله برداشتن حجاب را برای فروپاشی خانواده‌ها مطرح می‌کند زیرا خاستگاه‌ها محبت وعشق و خانواده به عفاف و حجاب برمی گردد و فرد بی حجاب با تبر تیشه به ریشه خانواده می‌زند.

وی از اقدام و ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در برپایی همایش تقدیر از تشکل‌های برتر دینی تقدیر کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *