امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سکوت کشورهای استکباری در قبال جنایات صهیونیست‌ها تاسف بار است

قم - ابتکارآنلاین: مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: متاسفانه کشورهای استکباری در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس سکوت اختیار کرده اند که تاسف بار است.
کد خبر: 13751
زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ بعد از ظهر -
40 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل ظهر یکشنبه در اجتماع طلاب خواهر حوزه علمیه خواهران در دفاع از مظلومان فلسطین اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس روزگاری ارتش کشورهای عربی را در طی مدت ۶ روز شکست داد، اما امروز جوانان غزه به برکت انقلاب اسلامی ایران تصویر دیگری از رژیم اشغالگر به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام فاضل با بیان اینکه روزی رژیم اشغالگر قدس مدعی داشتن سیستم‌های پدافندی قوی بود افزود: امروز می‌بینیم که هزاران موشک بدون اجازه آنان به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند.

وی ابراز داشت: عملیات اخیر جبهه مقاومت، سرآغاز نابودی رژیم اشغالگر قدس است که این امر ناشی از رفتار خودشان بودن که اگر این اقدامات آنان ادامه یابد به زودی عمرشان به پایان خواهد رسید.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان داشت: چندی قبل برخی از کشورهای به دنبال برقراری ارتباط و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند که امروز این دولت‌ها به دنبال فاصله گرفتن از رژیم اشغالگر و پاک کردن این لکه ننگ از دامن خود هستند.

وی با بیان اینکه هزاران نفر از مردم مظلوم غزه از زن و کودک و پیر و جوان امروز به خاک و خون کشیده شدند افزود: متأسفانه کشورهای استکباری در قبال این جنایات سکوت اختیار کردند که تأسف بار است و مسلمین وظیفه دارند از جان و مال خود در راستای دفاع از مظلومین هزینه کنند.

حجت الاسلام فاضل ادامه داد: وظیفه داریم در برابر ظالم بایستیم و اینکه جوانان لبنانی و عراقی و فلسطینی در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند، به دلیل وجود همین روحیه است و امروز باید از حالت دفاعی به حالت تهاجمی تغییر وضعیت داد و اجازه عمل به دشمنان نداد.

وی با تاکید بر عمل به وظیفه در راستای یاری مظلومین ابراز داشت: جبهه مقاومت امروز باید متحد شده و برای یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ابراز داشت: در راستای دفاع از مظلومین مذهب و آئین فرقی نمی‌کند و باید تلاش کرد تا شر مستکبران عالم برچیده شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *