امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

صف وام ازدواج در کرمانشاه صفر می‌شود

کرمانشاه - ابتکارآنلاین: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تا پایان آذرماه صف وام ازدواج در استان صفر خواهد شد.
کد خبر: 13777
زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ بعد از ظهر -
30 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حسین آذرکمند، امروز(۲۴ مهر) در نشست خبری هفته تربیت بدنی، با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج در استان، اظهارکرد: بهار امسال وضعیت خوبی در پرداخت وام ازدواج نداشتیم، بگونه ای که در پایان فروردین ماه تنها ۱۶ درصد از متقاضیان وام ازدواج خود را دریافت کرده بودند.

وی ادامه داد: تلاش ها و رایزنی هایی صورت گرفت تا بتوانیم موانع و مشکلات پیش روی پرداخت وام ازدواج را در استان مرتفع کنیم که منجر به این شد که اواخر شهریور ۶۶ درصد متقاضیان وام ازدواج در استان موفق به اخذ این تسهیلات شدند.

به گفته این مسئول، از ابتدای امسال ۱۸ هزار و ۱۳ نفر در استان متقاضی دریافت وام ازدواج بوده اند که از این تعداد یازده هزار و ۸۸۶ نفر وام خود را دریافت کرده و ۶۱۲۷ نفر هم در صف قرار دارند.

وی مبلغ کل تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان دریافت وام ازدواج در استان را ۲۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

معاون امور جوانان استان تصریح  کرد: در حال حاضر میانگین اعطای وام ازدواج به متقاضیان در کشور ۶۲ درصد است که کرمانشاه چهار درصد از میانگین کشوری جلوتریم و جایگاه هفتم را بین استانهای کشور از این نظر داریم.

وی در ادامه به دستور رئیس جمهوری برای به صفر رساندن صف وام ازدواج در کشور اشاره کرد و گفت: بین بانک هایی که وام ازدواج را به جوانان پرداخت می کنند، بانک ملی به روز عمل می کند، اما مشکل اصلی ما بانک های خصوصی است.

آذرکمند خاطرنشان کرد: با این وجود روند پرداخت وام ازدواج در کرمانشاه سرعت خوبی دارد و پیش بینی می کنیم تا آذرماه صف وام ازدواج در استان صفر شود.

وی اضافه کرد: انتظار می رود بانک ها هم در اخذ تضامین از متقاضیان دریافت وام ازدواج سخت گیری‌های خود را کاهش دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *