امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دادستان شهریار به مشکلات سه واحد تولیدی رسیدگی کرد

شهریار - ابتکارآنلاین: مشکلات سه واحد تولیدی شرکت اکسیژن شبنم، شرکت پیشرو پلاست احدی جام و پلاستیک مهر با صدور دستورات لازم توسط دادستان شهریار مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: 13795
زمان انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ قبل از ظهر -
27 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حمید عسگری پور روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به برنامه های عملیاتی ابلاغ شده از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمایت از تولید و واحدهای تولیدی، طی نشستی مشکلات سه شرکت اکسیژن شبنم شهریار، شرکت پیشرو پلاست احدی جام و پلاستیک مهر بررسی و دستورات لازم به دستگاه‌های مربوطه جهت حل مشکلات واحدهای مذکور ارائه شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دادستان با بررسی مشکلات واحد تولیدی که در زمینه تولید ظروف پلاستیک فعالیت داشت وکلیه پرسنل آن را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دادند مشکلات این واحد تولیدی برطرف شد وعلاوه بر تثبیت اشتغال برای کارکنان فعلی ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر دیگر نیز فراهم شد.

وی از رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان صنف تهیه و تولید ظروف یکبار مصرف در بابا سلمان شهریار با حضور میدانی خبر داد و افزود: این دادستانی برای جلوگیری از ایجاد هزینه‌های مازاد و غیر ضرور در قوه قضاییه و دولت به تعریف برنام‌های مدون جهت شناسایی و برخورد با مرتکبان قاچاق کالا و ارز اقدام کرده است که نتیجه اقدامات صورت پذیرفته مبنی بر کشف و ضبط کالای قاچاق طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ شد و ۱۵ باند کشف و متلاشی شده است.

عسگری پور از شرکت دانش بنیان وابسته به دانشگاه امیر کبیر و چند واحد تولیدی شهر فردوسیه بازدید و با حل مشکلات شرکت کارتن سازی نو کارتن از تعطیلی و بیکاری ۹۰ نفر جلوگیری کرد.

شهرستان شهریار با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای پنج شهرداری است و در جوار تهران و کرج قرار گرفته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *