امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای آموزش و پرورش با تصمیم‌های فنی آینده درخشان برای دانش‌آموزان رقم بزند

ری - ابتکارآنلاین: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان می بایست با اتخاذ فنی ترین و بهترین تصمیم‌ها، آینده درخشان و زیبای علمی، آموزشی و تربیتی را برای دانش آموزان رقم بزنیم که در آینده زندگی آنها و سایر شهروندان شهرستان ری بسیار تأثیر گذار می باشد.
کد خبر: 13825
زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ قبل از ظهر -
19 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی باب الحوائجی شامگاه سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: باب الحوائجی ادامه داد: تصمیم و مصوبات این نشست ها از آن جهت که در آینده دانش آموزان و فرهنگیان تأثیر گذار است بسیار مهم بوده و نیازمند کار کارشناسی دقیق می باشد. به همین دلیل اعضای محترم جلسه نکاتی مانند مطالعه کامل قبل از برگزاری نشست، حضور فعال اعضای اصلی در جلسات و استفاده از فناوری های نوین و گسترش موضوعات مرتبط با دولت الکترونیک را مدنظر خود قرار دهند.

وی افزود: باتوجه به کارکرد و اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش ضروریست که از جلسه آینده این نشست ها با مدنظر قرار دادن تمامی جوانب و رعایت قوانین و مقررات و نیز وضعیت اجتماعی مردم و دانش آموزان به صورت کاملا کارشناسی و فنی برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آموزش و پرورش به عنوان زیربنا محسوب می شود، پس اگر ما این زیربنا و پی ریزی را به خوبی انجام دهیم در آینده بنای خوب و مستحکمی خواهیم داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: در موضوع آموزش و پرورش همه دستگاه ها از بخشی نگری اجتناب کنند، زیرا همه ما به نوعی با مجموعه آموزش و پرورش در ارتباط بوده و همگی مدیون معلمان و فرهنگیان هستیم، از این رو لازم است در کلیه تصمیم گیری ها به گونه ای عمل کنیم که موضوع با سود و منفعت حداکثری مجموعه آموزش و پرورش همراه شود.

امام جمعه شهرری نیز با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: از ویژگی های ممتاز آن حضرت درک پنج تن از امامان معصوم و نقل بیش از یکصد حدیث از امام رضا، امام جواد و امام هادی (ع) است که این ویژگی ها سبب شده تا ایشان در میان شیعیان بخ عنوان یک محدث بزرگ و دارای فضیلت شناخته شوند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی افزود: یکی از توصیه های پیامبر اکرم (ص) به مسئولان همین موضوع بوده است که هنگام مراجعه مردم به شما حتی اگر نتوانستید مشکل آنها را رفع کنید با روی گشاده و رفتار خوب با آنها برخورد نمایید.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *