امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بقاع متبرکه و مساجد میزبان مدافعان غزه 

ورامین - ابتکارآنلاین: معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه شامگاه پنجشنبه ۲۷ مهر در مساجد محوری کشور و ۵۰۰ بقاع متبرکه کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: 13872
زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ بعد از ظهر -
29 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت مظلومانه مردم غزه به دست سفاکان رژیم کودک کش اسرائیل، دل‌ها را به درد آورده و اوج سبعیت و درنده خویی این رژیم جعلی را در معرض دید همه جهانیان قرار داده است.

وی افزود: قتل عام زنان و کودکان بی دفاع و هدف قرار دادن بیمارستان، مراکز درمانی و مناطق مسکونی، غزه را به آزمایشگاه بزرگ سلاح‌های اهدایی آمریکای مستکبر تبدیل کرده است .و یقینا خون این مظلومان به زودی گریبان صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی آنها را می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن تقدیر از حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم جعلی اسرائیل گفت: مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه به همراه دعا به درگاه خداوند متعال برای پیروزی نهایی ملت فلسطین بر رژیم دیو سیرت و کودک کش صهیونیستی ، امشب پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ در مساجد محوری کشور و ۵۰۰ بقاع متبرکه کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعا به برکت دعای مؤمنین ، طومار ننگین صهیونیست های وحشی در هم پیچیده شد و به زودی مرگ اسرائیل و آزادی قدس شریف فرا می رسد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *