امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارقان واحدهای صنعتی شهرستان ری دستگیر شدند

ری - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پنج سارق حرفه ای واحدهای صنعتی و کشف اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 13863
زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ بعد از ظهر -
24 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در پی سرقت تجهیزات کارخانه ای در محدوده گلحصار شهر ری در ابتدای مهرماه امسال، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه پلیس حاکی از این بود که سارقان با اطلاع از اینکه کارخانه نگهبان ندارد در چند شب متوالی اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان پس از چندروز اقدام اطلاعاتی مستمر و به کارگیری اقدامات پلیسی، در نهایت پنج سارق حرفه ای و سابقه دار دخیل در این سرقت را در مخفیگاهی نزدیکی همان کارخانه در یک خانه متروکه مورد شناسایی قرار داده و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه تیم های عملیات به موقعیت اعزام شدند، گفت: پس از ورود به مخفیگاه هر پنج سارق دستگیر و در بازدید از محل یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه، آهن آلات و پایه های تیرهای برق روشنایی، کابل های برق صنعتی کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به ادامه تلاش کارآگاهان برای کشف دیگر ابعاد پرونده، یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد در اطراف آن ها، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *