امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

لبریزشدن صبر گروه‌های مقاومت دور از انتظار نیست

بوشهر- ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی بداند مردم‌کُشی اگر به سر حد وقاحت و بی‌شرمانه رسانده و ادامه یابد، خط مقاومت دیگر کنترل شدنی نیست و مردم به حساب رژیم اشغالگر قدس خواهند رسید.
کد خبر: 13908
زمان انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: اساس رژیم اشغالگر قدس نامشروع و جعلی است و با هدف از بین بردن مسلمانان و تحت تأثیر قرار دادن جهان اسلام و توسعه اندیشه صهیونیست در کشورهای اسلامی در قلب جهان اسلام مستقر شده است.

وی بیان کرد: بر اساس رویکرد «از نیل تا فرات» در اندیشه رژیم صهیونیستی، آنها ادعا می‌کنند تمام بخش‌های «نیل» تا «فرات» از آن ما است و برای تحقق این هدف شوم خود از هیچ جنایت فروگذاری نمی‌کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: بمباران، کودک کُشی، قتل عام زنان و مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونیستی رخ می‌دهد اما آنها تلاش دارند تا با نسبت دادن این جنایت‌ها به دیگران از طریق رسانه‌ها، جای مظلوم و ظالم را عوض می‌کنند.

صفایی بوشهری ادامه داد: جهان رسانه استکبار در دست صهیونیست بین‌المللی است و رژیم صهیونیستی سازمان‌های حقوق بشری از جمله «سازمان ملل متحد» و «شورای امنیت» را مدیریت می‌کند به گونه ای که مردم جهان نیز از دست این مجامع بین‌المللی و رویکرد خنثی آنها در برابر جنایت‌های وحشیانه کلافه شدند.

وی افزود: با وجود این که افرادی در مجامع بین‌المللی حقوق بشر طراح جنایت جهانی هستند اما دارای حق وتو نیز هستند در حال که مردمانی مانند فلسطین همواره در نبود عدالت زجر می‌کشند.

صفایی بوشهری ادامه داد: سازمان ملل و مجامع حقوق بشر با پول، سیاست انحرافی و اقتصاد مدیریت می‌شود و گلوی سازمان ملل و شورای امنیت نیز در دست صاحبان سیاست و اقتصاد بین‌الملل است.

وی با اشاره به بمباران مداوم غزه مظلوم توسط رژیم غاصب اسرائیل اضافه کرد: کودکان و زنان و مردان بسیاری در غزه با وضع فجیع به دست رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند اما سازمان ملل و مجامع مدافع حقوق بشر تنها سکوت پیشه می‌کنند.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: هر کشوری بخواهد دارای اقتدار و در نظم نوین جهان تاثیرگذار باشد در حوزه علم، فناوری، محصولات دانش‌بنیان باید دارا قوت، قدرت و فناوری باشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی ستودنی ایران عنوان کرد: در شرایط کنونی جهان، باید پیشرفت علمی ایران به چند برابر افزایش یابد و نیاز است در این عرصه فوق روز اندیشه شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: جوانان مستعد و جهادگر علمی ایران اسلامی نیاز به حمایت دارند و در این زمینه علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها، نهادهای مرتبط با رشد و ارتقا سطح علمی باید با تمام توان تلاش کنند.

وی گفت: علم و فناوری باید دارای آثار برای کشور و مردم باشد و همزمان با رشد و فناوری باید سود و منفعت برای جامعه و مردم ملموس باشد.

صفایی بوشهری ادامه داد: حرکت علمی در کشور از ۲ دهه پیش آغاز شده و دستاوردهای خوبی نیز در پی داشته اما در این عرصه نیاز به یک حرکت جدید و مبتکرانه احساس می‎شود.

وی افزود: علم و دانش اساس اقتدار نظام و کشور است و چنانچه هر کشوری در حوزه علم به ویژه فناوری‌های نوین از جمله هوا فضا، نانو ، سلول‌های بنیادین و دیگر امور علمی دچار وابسته به سایرین شود از همین طریق تحت سلطه قرار می‌گیرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *