امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجاره‌نامه ویژه ساماندهی اتباع در شهرستان ری رونمایی شد

ری – ابتکارآنلاین: رئیس اتحادیه املاک شهرستان ری گفت: برای اولین بار در سطح شهرستان اجاره نامه اختصاصی برای ساماندهی اتباع طراحی و در اختیار واحدهای صنفی املاک قرار گرفت.
کد خبر: 13926
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ بعد از ظهر -
30 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علی محسنی توانا از طراحی اجاره نامه اختصاصی برای اتباع خارجی خبر داد و اظهار داشت: در همایشی که با حضور جمعی از اعضای املاک شهرستان ری و مدیران شهری در فرهنگسرای ولای شهرری برگزار شد برای اولین بار اجاره نامه اتباع برای ساماندهی بیشتر آنها رونمایی شد.

وی ادامه داد: همچنین برای اولین بار رو نمایی از اجاره نامه‌های کیو آر کد (رمزینه پاسخ سریع ) بود که در این مبایعه نامه‌ها دفاتر املا که مجوز رسمی دارند با این کد را که روی اجاره نامه یا مبایعه نامه وجود دارد برای تنظیم قرارداد اقدام کنند.

محسنی توانا با اشاره به اهداف اتحادیه برای بالا بردن سطح علمی واحدهای صنفی املاک، خاطرنشان کرد: با قراردادی که با دانشگاه آزاد بستیم، برای بالا بردن سطح علمی واحدهای صنفی که دارای مجوز و مدرک دیپلم هستند با دریافت معرفی نامه از اتحادیه املاک شهرستان ری به دانشگاه آزاد معرفی شده و برای ادامه تحصیل اقدام می کنند.

تجلیل از مشاوران املاک نمونه شهرستان ری

فرمانده حوزه بسیج شهدای اصناف شهرستان ری گفت: از مشاورین و صاحبان املاک که مراعات مردم را می کنند و در جلوگیری از افزایش نجومی قیمت مسکن در سطح شهرستان تاثیر گذار بودند در طرح کاسب حبیب خدا تجلیل بعمل آمد.

محمد رضا بقائیان شامگاه جمعه در حاشیه مراسم همایش اصناف مشاورین املاک که در فرهنگسرای ولا شهرری برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شناسایی کاسب نمونه در طرح کاسب حبیب خدا شهرستان ری تعدادی از افراد شناسی شدند و با هدف فرهنگ سازی، فداکاری و کمک به آحاد مردم از آنها تجلیل شد.

وی ادمه داد: این افراد در انعقاد قراردادها با رعایت قوانین و مراعات حال مردم در دادن قیمتهای مناسب و ندادن قیمت‌های نجومی مراعات افراد کم برخووردار را می کردند و همچنین صاحبان ملکی که چند سالی است افزایش قیمت نداده‌اند، شناسایی و به همت پایگاه بسیج اتحادیه املاک (پایگاه ذوالفقار) در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکرکه باعث ترویج فرهنگ انصاف و عدالت شدند تقدیر شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *