امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقال خون ایلام به دستگاه‌های اتوماسیون تست‌های غربالگری مجهز می‌شود

ایلام – ابتکارآنلاین: ایسنا/ایلام مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: مرکز انتقال خون ایلام به دستگاه‌های اتوماسیون تست‌های غربالگری مجهز می‌شود و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: 13930
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ بعد از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مصطفی جمالی امروز شنبه ۲۹ مهر در دیدار با استاندار ایلام با تبیین و تشریح اهداف آینده این سازمان، اظهار کرد: ساختن نسل جدید اهداکنندگان و تشویق جوانان به انجام این کار ارزشمند یکی از اهداف مهم است و از سوی دیگر، رشد و توسعه مراکز اهدای خون با مشارکت خیرین سلامت و حمایت مسئولان استانی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در حال تلاش برای احداث مرکز جامع انتقال خون در ایلام هستیم و امیدواریم با حمایت‌های لازم این امر در استان محقق شود.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، تاکید کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته، مرکز انتقال خون ایلام نیز به دستگاه‌های اتوماسیون تست‌های غربالگری مجهز می‌شود که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» استاندار نیز در این دیدار با بیان اینکه نقش انتقال خون در پیکره نظام سلامت اثرگذار است، تصریح کرد: بروزرسانی تجهیزات و دستگاه‌های فرآوری در استان از ضروریات است.

بهرام‌نیا با تأکید بر ارتقای سطح کیفی و کمی انتقال خون ایلام افزود: اعتبارات لازم در راستای تکمیل ساختمان‌های انتقال خون در شهرستان‌های استان از جمله مهران و ایوان با در نظر گرفتن اولویت‌ها و جمعیت تخصیص می‌یابد.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *