امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل جلسه گروه فیلم و سریال در پاکدشت

پاکدشت - ابتکارآنلاین: جلسه هماهنگی و راه اندازی گروه فیلم و سریال بسیج هنرمندان با حضور علوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای گروه، در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت روز 26 مهر برگزار شد.
کد خبر: 13948
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ بعد از ظهر -
30 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – این جلسه با هدف تشکیل کار گروه تولید از ایده تا متن، تشکیل کارگروه عوامل (اجرا، بازیگری و …)، تهیه و تولید محتوای به روز در قالب مکتوب، شنیداری و دیداری، شناسایی و جذب فعالان سینمایی، آموزش و تربیت نیروهای فعال و متخصص، مصاحبه با هنرمندان فعال و پیشکسوت و، فیلم سازی از زندگی نامه شهدای هنرمند شهرستان برگزار شد.

علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت در حاشیه این جلسه گفت : دلیل درکنارهم قرار گرفتن گروه فیلم و سریال، شروع تولیدات هنری مختص خود شهرستان و استان است که این تولیدات طالب هم‌فکری و همکاری سازمان‌ها و هنرمندان است.

علوی افزود: بحث فیلم و سریال و نمایش دارای قدمت بوده اما در عین حال مسئله تازه‌ای است و درجهت‌ دهی آن به‌سوی هنر فاخر باید تلاش‌های بسیارشود ومردم در اجتماع امروز نیازمند تماشای نمایش در تمام زمینه‌ها هستند.

علوی ادامه داد:در شهرستان پاکدشت هنرمندانی درعرصه‌های فیلم‌سازی داریم که درکشور مطرح هستند و می‌توانند نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدام کنند و ما نیز حمایت خواهیم کرد. آینده کشور و انقلاب دست نوجوانان و جوانان است و ما باید بتوانیم این فرهنگ را از طریق هنر نمایش با‌ساخت و تولید محتوای فاخر به آنها منتقل کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *