امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف فرار مالیاتی ۱۵۰۰ میلیاردی در البرز

البرز – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف فرار مالیاتی به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.
کد خبر: 13949
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ بعد از ظهر -
23 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی اقدامات مشترک پلیس امنیت اقتصادی استان با مرجع قضائی، فرار مالیاتی سنگین یکی از شرکت‌های دارویی واقع در استان محرز و رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این شرکت با فاکتور‌های جعلی و انجام معامله با شرکت‌های صوری و کاغذی اقدام به اختفای فعالیت اقتصادی و کتمان درآمد و عدم انجام تکالیف قانونی مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده کرده و در این مدت مرتکب فرار مالیاتی به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران پس از شناسایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت، این افراد را با انجام اقدامات پلیسی به مقر انتظامی هدایت و با تشکیل پرونده آن‌ها را به مرجع قضائی معرفی کردند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه توامان پلیس امنیت اقتصادی با مفاسد مالی و قاچاق کالا در سال‌های اخیر، عرصه را برای فعالیت سودجویان تنگ کرده است.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *