امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶۵۳ واحد صنفی مشاور املاک در پردیس مجوز ندارند

پردیس - ابتکارآنلاین: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس اعلام کرد: هم اکنون در سطح این شهرستان یک هزار و ۸۸۴  دفتر مشاور املاک  فعال هستند و از این تعداد ۶۵۳ واحدصنفی معاملات املاک مجوز فعالیت ندارند.
کد خبر: 13933
زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ بعد از ظهر -
23 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ایمان زهره وند روز شنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ساماندهی این بنگاه‌ها و اخطار جهت کسب مجوز به آنها مهلت ۱۰ روز داده شده تا برای دریافت مجوز و ادامه فعالیت اقدام کنند و پس از اتمام مهلت در گشت‌های بازرسی آتی دفاتر ۶۵۳ بنگاه شناسایی شده، فاقد مجوز تعطیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه مشاهده تخلف در این خصوص را به شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

فرماندار شهرستان پردیس نیز در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس قوانین جاری تمامی متقاضیان صنفی باید از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور اقدام کنند، در این راستا فرایند صدور مجوز تسهیل شده است.

محسن قضاتلو اظهار داشت: مشاورین املاک فاقد مجوز لازم است در بازه زمانی دو ماهه نسبت به تعیین تکلیف واحدهای صنفی خود اقدام و تمامی متقاضیان باید در درگاه ملی مجوزها ثبت نام کنند تا فرایند صدور مجوز برای آنها تسهیل شود

وی ادامه داد: اجرای بازرسی‌های مداوم از واحدهای صنفی مشاور املاک به صورت هفتگی، معرفی متقاضیان دریافت پروانه املاک برای سیر مراحل آموزش و اخذ گواهینامه دوره تخصصی مربوطه، اطلاع رسانی کامل به متقاضیان از روند و شرایط دریافت مجوز صنفی مشاور املاک و لزوم مراجعه به درگاه ملی مجوز ها طی نشستی تصویب و در حال اجرا است

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *