امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در زنجان افتتاح شد

زنجان – ابتکارآنلاین: یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه عصر سه شنبه با حضور مسوولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان آغاز به کار کرد.
کد خبر: 14045
زمان انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ بعد از ظهر -
38 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه ۴۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای اردبیل، تهران، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، همدان، اصفهان و قزوین شرکت کرده اند.

رضا قندیلی افزود: در این نمایشگاه، محصولاتی شامل فرش ماشینی و دستباف، تابلو فرش، لوستر، چراغ های تزیینی، لوازم خانگی، کالای خواب، سرویس خواب، ناهار خوری و میز ال سی دی عرضه شده است.

این مسوول ادامه داد: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ایجاد نمایندگی در استان توسط واحدهای تولیدی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

قندیلی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در فضای سه هزار متر مربع از امروز تا ۶ آبان سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عمومی بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *