امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارخانه سیمان تهران به تدریج از شهرری منتقل می‌شود

ری - ابتکارآنلاین: عضو هیأت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود اینکه سیمان تهران یک واحد تولیدی با قدمت ۷۰ساله است، باید به تدریج ولی با شیب تند از تهران منتقل شود.
کد خبر: 14023
زمان انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ قبل از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جعفر بندی شربیانی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران از طرح های عمرانی شهرری اظهار داشت: ابتدا باید عوارض کارخانه سیمان را برای مردم به حداقل برسانیم و در برنامه زمانبندی منطقی با کمک دستگاه های دولتی، سازمانها و دستگاه قضا برای انتقال آن اقدام کنیم.

وی افزود: از طرح های عمرانی متعددی که در شهرداری منطقه ۲۰ پایتخت در دست احداث است بازدید کردیم، این پروژه‌ها اثر مستقیم در موضوعات ترافیکی و حمل و نقلی دارد که می‌تواند گره‌های اصلی ترافیکی جنوب تهران به خصوص شهرری را باز کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: یکی از کار ویژه‌های کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی پایتخت در دوره ششم توجه ویژه به نقاط بافت فرسوده است که این موضوع با محوریت سازمان نوسازی شهرداری تهران و ظرفیتی که قرارگاه ملی مسکن شهرسازی دارد بافت های فرسوده شهر تهران نوسازی می‌شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *