امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۵۰ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پاکدشت تعطیل شد

پاکدشت - ابتکارآنلاین: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاکدشت از تعطیلی ۳۵۰ واحد صنفی مشاور املاک متخلف و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر بازار مسکن مستمر اجرا می‌شود.
کد خبر: 14031
زمان انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ بعد از ظهر -
28 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حبیب شعبانی روز سه شنبه در جلسه ساماندهی مشاوران املاک پاکدشت اظهار داشت: پس از بازدید یکهزار و ۴۰۰ واحد صنفی مشاور املاک در این شهرستان از ابتدای طرح ساماندهی وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۳۵۰ فقره مشاور املاک تاکنون تعطیل شده اند که در این میان تعداد ۲۱۰ واحد فاقد پروانه و مجوز صنفی و مابقی دارای تخلف بودند.

وی افزود: کنترل مستمر مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن از ابزاری است که می توان قیمتها را متناسب با میزان عرضه و تقاضا ساماندهی کرد.

شعبانی با اشاره به اهمیت شناسایی خانه‌های خالی گفت: ساماندهی مشاوران املاک و شناسایی خانه های خالی از موارد مهمی است که رئیس جمهور و شخص وزیر راه و شهرسازی پیگیر آن هستند، ما نیز در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و شهرستان پاکدشت با همکاری و تعامل سایر دستگاههای مسئول بر اجرای این موارد اهتمام داریم.

این مسئول از حمایتهای فرماندار پاکدشت، اداره صمت، اتحادیه املاک، پلیس اقتصادی، اماکن و تعزیرات شهرستان پاکدشت در برگزاری گشتهای ساماندهی مشاوران املاک قدردانی کرد.

پاکدشت با ۲ بخش مرکزی و شریف آباد با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *