امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه ارکان جامعه نسبت به حجاب مسئول باشند

سمنان – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان سمنان درباره ضرورت فرهنگ سازی پیرامون حجاب، گفت: تمامی ارکان جامعه باید نسبت به بحث عفاف و حجاب مسئول و دغدغه‌مند باشند.
کد خبر: 14073
زمان انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ بعد از ظهر -
30 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت الاسلام مرتضی مطیعی، بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه سطح ایمان جامعه باید در راستای رعایت عفاف و حجاب، تقویت شده و ارتقا یابد، تاکید کرد: نهادهای فرهنگی در این زمینه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خانواده، زن و مرد و در سطح گسترده‌تر، تمامی ارکان جامعه باید نسبت به بحث عفاف و حجاب مسئول و دغدغه مند باشند، افزود: بر اساس آمار، اطلاعات و پژوهش‌های صورت گرفته، تنها زیر ۱۰ درصد از بانوان جامعه حجاب هنجار شکن دارند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب تا کنون اقدامات مطلوبی صورت گرفته و امیدواریم در ادامه از بحث تئوری خارج شویم و برنامه‌های ایجابی فرهنگی، تولید محتوای معارفی و گفتمان با جوانان در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: با توجه به مساله معرفی به عنوان پایتخت کتاب، نیاز است تا نظارت بیشتر و ویژه بر عناوین کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه‌های کتاب استان وجود داشته باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *