امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری گوش بر شهرک وائین شهریار

شهریار – ابتکارآنلاین: مرکز اطلاع رسانی غرب استان تهران در گزارشی از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری عامل بریدن گوش فردی در شهرک وائین شهریار خبر داد.
کد خبر: 14159
زمان انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ بعد از ظهر -
28 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – براساس گزارش روز شنبه این مرکز، سال گذشته ۲ نفر که حالت طبیعی نداشتن با همدیگر درگیر شده و یکی از آنان با تیغ کارتر گوش مقابل را بریده و سینه و سر فرد مورد نظر را شکافته و از محل حادثه متواری و مصدوم به بیمارستان جهت مداوا منتقل می شود.

این گزارش می افزاید: با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی و پیگیری های شبانه روزی و اطلاعاتی هدفمند و استفاده از اظهارات شاکی، محل اختفای ضارب مورد شناسایی قرار گرفت.

در این گزارش آمده است: متهم دستگیر شده ۲۸ ساله و دارای چند فقره سابقه کیفری از قبیل نزاع و درگیری و چاقو کشی بوده، و در تحقیقات پلیس پیرامون علت ضرب و جرح در شهریار، اعتراف کرد هیچگونه خصومت قبلی با شاکی نداشته و در زمان درگیری به دلیل مصرف مشروبات الکلی از تعادل روحی خارج شده و شاکی را مضروب کرده و متواری می شود.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به سابقه متهم از قبیل نزاع خیابانی، درگیری، شرارت و چاقو کشی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی، جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *