امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمی‌توانیم به مردم بگوییم که زباله تولید نکنند

ری - ابتکارآنلاین: شهردار باقر شهر گفت: مشکلات زیست محیطی در محدوده شهری منحصر به تولید زباله نیست بلکه موضوع آلاینده‌های دیگر هم مطرح است.
کد خبر: 14148
زمان انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ قبل از ظهر -
29 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مرتضی همتی روز شنبه با اشاره به مشکلات زیست محیطی استان تهران اظهار کرد: موضوع زباله یک بحثی است که علی الدوام ادامه دارد و نمی‌توانیم به مردم بگوییم که زباله تولید نکنند.

وی ادامه داد: واقعیت قضیه این است که ما وارث یک سری مشکلات رسوب و انباشت شده از قبل در حوزه شهری هستیم که در طول سال‌ها شکل گرفته و اینک با آنها درگیر هستیم.

همتی افزود: با توجه به اینکه امور جاری در حال برطرف شدن است و با حجم زباله‌هایی که در آراد کوه دفن و روش‌های نوینی که برای این کار انجام می‌شود اکنون برای بهتر شدن مدیریت این حوزه باید با همفکری و تعامل مدیران شهری شهرداری‌های مناطق همجوار فکری کنیم.

شهردار باقر شهر گفت: بخشی از مشکلاتی که ما درگیر آن هستیم بدلیل همجواری با کلانشهری مانند تهران است و امیدواریم با برگزاری جلساتی شاهد رفع هر چه زودتر و بهتر آنها باشیم.

باقرشهر در جنوب تهران و همجوار با مناطق ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا و محل دفن و دپوی زباله کهریزک حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *