امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه پویش بسیج در برنامه‌های روز دانش آموز طراحی شده است

ری - ابتکارآنلاین: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: سه پویش برای بسیج دانش‌آموزی در روز هشتم آبان بعنوان روز بسیج دانش آموزی شامل امید آفرینی، نشاط آفرینی و هویت ملی طراحی شده است.
کد خبر: 14205
زمان انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
31 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجتبی باستان روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی که در گلزار شهدای بهشت زهرا س در کنار مزار شهید محمد حسین فهمیده بعنوان شهید شاخص دانش آموزی با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و فرماندهان لشکری و مسئولان کشوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشتم آبان مقارن با شهادت شهید محمدحسین فهمیده است که روز بسیج دانش‌آموزی نام دارد و ۱۳ آبان هم روز مبارزه با استکبار جهانی است شعار این فاصله هفته بسیج دانش‌آموزی و مبارزه با استکبار جهانی «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» نام دارد.

وی ادامه داد: سه پویشی که امسال برای بسیج دانش‌آموزی در برنامه‌ها طراحی کرده ایم شامل امید آفرینی، نشاط آفرینی و هویت ملی است و این برنامه ها در سه سطح مدرسه، استانی و کشوری طراحی شده که به یاری خدا اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: یکی از برنامه‌ها، پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی است که همه دانش‌آموزان ایرانی در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی، عروسک در دست می‌گیرند و در تجمعات شرکت می‌کنند.

باستان اضافه کرد: برنامه بعدی پویش «حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» است که ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود و بر اساس آن ۱۰۰ سؤال از دانش‌آموزان پرسیدیم و هر دانش‌آموز به یک سؤال پاسخ می‌دهد. در نهایت از بین پاسخ‌ها، به برترین‌ها پاسخ‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها، برگزاری تجمع در استان‌هاست که هر استان یک برنامه تجمعی در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌کند که افتتاحیه آن در روز ۸ آبان در تبریز با حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *