امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارق حرفه ای منازل مسکونی در جاجرود بازداشت شد

پردیس- ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در عملیات پلیس، یک خودروی خارجی سرقتی کشف و سارق حرفه ای که ۵ میلیارد ریال از منزلی سرقت کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: 14215
زمان انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ قبل از ظهر -
22 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ مراد صارمی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد. ماموران کلانتری بخش جاجرود در پی خبر اعلامی و گشت زنی هدفمند و حضور یک دستگاه خودروی خارجی در جاجرود ماموریت پلیسی خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مورد نظر دارای سابقه سرقت است.ماموران کلانتری جاجرود بلافاصله با اقدامات پلیسی خودرو و صاحب آن را که برای تعویض روغن به یکی از مغازه‌های جاجرود رفته بود را شناسایی ، خودرو را کشف و سارق سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری در ابتدا منکر هرگونه اقدامی بوده اما در تحقیقات تکمیلی به عمل آمده به سرقت خودرو و سرقت اموال منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: از متهم تعداد زیادی دسته کلیدهای مختلف و مقداری مواد مخدر نیز کشف و ضبط و متهم به مقام قضایی معرفی شد.

صارمی گفت: شهروندان وسیله نقلیه خود را به وسایل و تجهیزات بازدارنده نظیر قفل پدال، سیستم ضد سرقت مجهز کنند تا از دستبرد سارقان در امان باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

عاملان نزاع دسته جمعی با اقدام قاطع پلیس پردیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در طی یک نزاع دسته جمعی و مسلحانه در فاز یازده مسکن مهر پردیس ۱۴ نفر عاملان توسط ماموران کلانتری ۱۴ فاز یازده دستگیر شدند.

صارمی بیان کرد:در پی تماس تلفنی و خبری مبنی بر درگیری دسته جمعی توسط ۱۴ نفر از افراد با سلاح گرم و سرد و چوب و اقدام هنجار شکنی خود موجب سد معبر و برهم خوردن نظم عمومی شده بودند. با اقدام سریع و مقتدرانه ماموران کلانتری ۱۴ فاز یازده مسکن مهر پردیس عاملان نزاع و درگیری دستگیر و در بازرسی از آنها یک قبضه سلاح شکاری وتعدادی پوکه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: سه دستگاه خودرو متعلق به عاملین نزاع توقیف و ۱۴ نفر عامل نزاع با علت اختلاف کاری به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ صارمی تاکید کرد: پلیس با جرایم خشن به شدت برخورد می کند و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان برابر قانون برخورد قاطعانه خواهد داشت.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *