امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کودکان غزه مقاومت کنید، پیروزی از آن شماست

شمیرانات - ابتکارآنلاین: دختران موسسه  ملائک اعلام کردند: بچه¬ های بی پناه غزه مقابل حملات وحشیانه رژیم کودکم کش اسرائیل تحمل و مقاومت کنید. عشق و شادی ، جشن و پیروزی و سرافرازی را همچون گذشته با خود داشته باشید، بدون شک فرشتگان و ملائک خدا خبر پیروزی نهایی را برایتان می آورند.
کد خبر: 14224
زمان انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – موسسه خیریه ملائک که عهده دار سرپرستی دختران بی سرپرست است در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش اسرائیل ، از مجامع بین المللی خواست تا در قبلا کشتار بی رحمانه و نسل کشی امروز صهیونیستها در سرزمین فلسطین از کودکان غزه برابر این حملات ددمنشانه حمایت کنند.

در بیانیه موسسه خیریه ملائک تصریح شده است : ای دوستان کوچک ماسلام،ای دختران سرزمین زیتون سلام، ای دختران آبرو و شرف امت اسلامی سلام ،ای دختران به خون آغشته از سوی تمدن زر و زور و فساد صهیونیستی سلام، چرا دوباره صدای آتش و آوار می آید از منزل شما؛چرا به جای آب و شیر مادر بمب فسفر به شما تعارف می کنند.

دوستان من دختران غزه، سلام ، درست است از شما دور هستیم ولی این روزها به یاد شما هستیم،چرا در شهر کوچک شما قتلگاه پسران و دختران به زیر آوار رفته می بینیم. ای دوستان کوچک عزیزمان، ما که به جز دعا و رهایی شما از دست اسرائیلی های غاصب کاری از دست مان برنمی آید. خدایا غزه و کودکانش در زیر بمب های شمرهای زمانه هستند مددی کن ، امروز کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را در نمایشگرها مشاهده می کنیم .

بچه ها و دوستان غزه ای، ما که در ایران هستیم و راه خیلی دور است تا آنجا و به جز التماس و دعا ،کاری از دستمان برنمی آید.

بچه ها تحمل کنید و مقاومت کنید. عشق و شادی ، جشن و پیروزی و سرافرازی را همچون گذشته با خود داشته باشید ، بدون شک فرشتگان و ملائک خدا خبر پیروزی نهایی را برایتان می آورند . برادران شما ، غیور و شجاع هستند و سربازان اسرائیلی ترسو و فقط بمب می اندازند. مرد میدان و نبرد نیستند، سرانجام روزی می رسد که فرار این دزدان سرزمین شما و عروسک های شما را می بینیم.

غزه ترجمه قتلگاه و صبر و استقامت و توکل و شجاعت است و تندیس صبوری فرزندان غزه باید در بلندای سازمان بی بشر و بی ملل و بی امنیت و بی توجه به حقوق کودک با عروسک های خونین و گل و شاخه های زیتون سرزمین فلسطین نصب گردد که خون بر شمشیر آخر پیروز است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۲ روز بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده که حدود نیمی از آنها کودک هستند؛ شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر می باشد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

به گزارش ایرنا، مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست ملائک قیطریه که در سال ۱۳۸۸ توسط اکبر کریمی تاسیس شد، امروز دارای تعدادی دختر است که زیر بال‌های آزادگان و سایه خیران درس می‌خوانند و فن‌ و هنر یاد می‌گیرند و آماده حضور در جامعه و استقلال می‌شوند.

هیات امنای موسسه خیریه ملائک از تعدادی از آزادگان سرافراز کشورمان تشکیل شده و به رسم سال های گذشته میزبان آزادگان و جانبازانی است که تجربه اسارت در اردوگاه های عنبر، تکریت و موصل حزب بعث را دارند.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *