امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۵ میلیاردریال چوب قاچاق در پردیس کشف شد

پردیس - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: دپوی ۲۵ تن انواع چوب قاچاق در یکی از انبارهای سیاه سنگ پردیس به ارزش ۴۵ میلیارد ریال کشف و پلمب شد.
کد خبر: 14301
زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ بعد از ظهر -
103 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پردیس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی از دپوی ۲۵ تن چوب قاچاق در یکی از انبارهای سیاه سنگ شهرستان پردیس مطلع وموضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به محل‌های دپو اعزام شدند که در بازرسی از این انبار ۲۵ تن از انواع چوب از نوع الوار تخته به صورت قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

این مسئول با قدر دانی از همکاری خوب و به موقع مردمی با پلیس افزود: خادمان مردم در انتظامی برای ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از تلاشی دریغ نخواهد کرد.

القاصی مهر خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس می‌ باشد.

جمع آوری ۱۸۵ معتاد متجاهر در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت : ۱۸۵ معتاد متظاهر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم جمع آوری شدند.

سرهنگ مراد صارمی روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم با شناسایی مناطق جرم خیز آلوده با اقتدار کامل در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مراجع قضایی با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب تعداد ۱۸۵ نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب به سطح شهرستان پردیس برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت نابسامانی خانواده نقش دارند.

صارمی بیان کرد: باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی فرا روی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید به آن بی‌تفاوت باشیم.

وی یادآور شد : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع بدهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *