امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت های فشافویه با برنامه ریزی صحیح و نظر نخبگان شکوفا می شود

ری - ابتکارآنلاین: فرماندار ویژه ری با اشاره به پیشرفت های مناسب در فشافویه گفت: ظرفیت های فشافویه با برنامه ریزی صحیح و نظر نخبگان شکوفا می شود.
کد خبر: 14324
زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ قبل از ظهر -
28 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی باب الحوائجی صبح پنج شنبه در نشست هم اندیشی با امام جمعه و ائمه جماعات بخش فشافویه با اشاره به اینکه حضور ائمه جمعه، جماعات و علمای معزز اسلام در شهرها و روستاهای کشور یک نعمت و فرصت بزرگ برای مردم است اظهار کرد: امام زمان راه سعادت را برای شیعیان اینگونه بیان فرموده اند که در مشکلات و مسائل خود به علما مراجعه نمائید که بیانگر جایگاه رفیع روحانیت و علمای معزز است‌.

باب الحوائجی گفت: امروز محرومیت زدایی، رفع محرومیت و مساوی کردن امکانات برای مردم در اقصی نقاط کشور و به تبع آن در سطح شهرستان ری و بخش‌های تابعه در اولویت اول دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی قرار دارد.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز جلسات خود با اقشار و گروه‌های مختلف شهرستان سعی کردم این دیدارها و نشست‌ها را از دورترین نقاط شهرستان شروع کنم افزود: پیام این کار توجه ویژه به رفع محرومیت از مناطق دور از مرکز و تخصیص بیشتر اعتبارات و ایجاد پروژه‌های مختلف در این مناطق است و الحمدالله ما در بخش فشافویه، بخشداری انقلابی و جهادی داریم که با محوریت حضرت حجت الاسلام امیری امام جمعه و روحانیون معزز بخش اتحاد و همدلی خوبی در سطح بخش برقرار است.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: بخش فشافویه ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از نظرات مردم و نخبگان این فرصت‌ها تبدیل به واقعیت شده و رشد و آبادانی شهر و روستاهای آن شتاب بیشتری بگیرد.

باب الحوائجی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی شهرها و روستاهای ما رشد بسیار خوبی داشته و این پیشرفت‌ها روزافزون می‌باشد، به طور مثال در پیش از انقلاب بخش فشافویه از محرومیت زیادی رنج می برده که امروز ما شاهد پیشرفت خوب این منطقه هستیم البته جای کار بسیار است و می‌بایست بیش از پیش به این بخش مهم شهرستان ری توجه شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *