امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزاد سازی اراضی کشاورزی به ارزش ۸۳۰ میلیارد ریال در ری

ری - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی ۸۳ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: 14377
زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
24 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ محمدقاسم طرهانی بیان داشت: در راستای مقابله و مبارزه با پدیده شوم زمین خواری، تحقیقات میدانی و مقابله ای با تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی بخش ” خاورشهر” در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی، قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان و بخشداری منطقه، زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بنا های احداث شده در این زمین ها تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در این عملیات ۸۳ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا ۳۸ حکم قضائی در روز گذشته به اجرا در آمد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *