امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طوفان الاقصی، ثمره استکبارستیزی حماس است

پردیس - ابتکارآنلاین: امام جمعه پردیس گفت: استکبار ستیزی و مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و یکی از مهمترین شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران، ماهیت ضد استکباری است.
کد خبر: 14376
زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ بعد از ظهر -
25 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت السلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس با گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان روز دانش آموز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری یکی از مهمترین عوامل مبارزه با استکبار را شناخت دشمن می‌دانند، نشناختن دشمن را خطر بزرگی می دانند.

وی با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان، توضیح داد: امروز هدف جنگ نرم دشمن و جنگ پنهان دشمن، این است که مردم را از عرصه‌ی جهاد و مقاومت دور کند و همه جوان‌ها و دانش آموزان باید ماهیت استبداد بین‌المللی و دیکتاتوری جهانی که آمریکا باشد، را بشناسند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه طوفان الاقصی، ثمره استکبارستیزی حماس است، بیان کرد: امروزه در کشورهای زیادی، نقش تفکر و مبنایی انقلاب اسلامی ایران در حال گسترش است که یکی از اصولی‌ترین این تفکر، استکبارستیزی است و امروز در غزه، همین اصل انقلاب اسلامی که استکبارستیزی است به خوبی در حال اجرا است.

است به مخروبه ای تبدیل شده که برای مردم آزار دهنداست و با توجه به مطالبه گری مکرر مردم از مسئولان می خواهم که نسبت به ساماندهی این محوطه اقدام کنند. شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *