امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دماوندی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان بر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کردند

دماوند - ابتکارآنلاین: راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش آموزان در شهرستان دماوند برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.
کد خبر: 14393
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ بعد از ظهر -
25 بازدید

به گزراش خبرنگار ابتکارآنلاین – دانش آموزان و تمامی اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان شهر دماوند که از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع برگزار شد، با همراه داشتن دست نوشته‌هایی ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهونیستی، خواستار توقف کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌ها شدند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «شعار ملت دین؛ فلسطین، فلسطین» و « هیهات من الذله» پرتعدادترین شعارهایی است که در این تجمع از سوی مردم و دانش‌آموزان شنیده می‌شد.

تجمع کنندگان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی از سازمان‌ها و مجامع بین المللی و حقوق بشری می‌خواهند تا سکوت خود را در قبال جنایات در غزه بشکنند و اقدامی بازدارنده در قبال این جنایات داشته باشند.

دماوندی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان بر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کردند

امام جمعه دماوند در این مراسم گفت: اگر می گوییم “مرگ بر آمریکا”، این یک شعار قرآنی و انسانی است و مرگ بر دشمنانی است که سر جنگ دارند و خون بشریت را می ریزند.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی با اشاره به اهمیت این روز اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور مبارزه جوانان ما با استکبار جهانی و سه واقعه حماسی در کشور است؛ نخستین واقعه مربوط به اعتراض امام خمینی (ره) به لایحه کاپیتولاسیون و تصمیم آمریکا برای مجرمان خود در سال ۱۳۴۳ است که موجب شد امام راحل توسط این رژیم پلید به مدت ۱۵ سال تبعید شوند.

وی با بیان اینکه دومین واقعه مربوط به سال ۱۳۵۷ و به خاک و خون کشیدن دانش آموزان در تهران توسط رژیم پهلوی به پشتیبانی آمریکا است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان نیز سومین واقعه این روز تاریخی در کشور است و مشخص شد که آمریکا کشوری پلید و پست است و هدفی جزو کودتا، جنگ داخلی و برهم زدن جمهوری اسلامی ایران ندارد.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اقدام دانشجویان را در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم دانستند، خاطرنشان کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا که تصمیم داشت در یک اقدام پیچیده هم در ایران کودتا کند، هم تمامی گروگان های خود را آزاد و هم تمامی سران کشور را بکشد و از سوی دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برهم بزند، خداوند متعال در صحرای طبس آنان از بین بین برد و نقشه های آنان را نابود کرد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی افزود: در این روزها هرچه بمب بر سرمردم غزه ریخته می شود و کودکان، زنان و مردان را می کشد همه به پشتیبانی و با حمایت آمریکا است و باید حمایت کنیم از مردم غزه، فلسطین، حماس و انصارالله و تمامی کسانی که در سوریه، عراق و یمن و کشورهای اسلامی عملیات ها و حمایت های خود را آغاز کردند.

وی گفت: امروز شاهد بیداری مردم در کشورهای مختلف جهان هستیم که مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می دهند چرا که آنان حمایت می کنند تا مردم غزه را بکشند؛ امید است با این فریاد ها و وحدت کشورهای اسلامی شاهد براندازی رژیم صهیونیستی و به زودی شاهد برپایی جشن پیروزی مردم غزه و فلسطین باشیم و در بیت المقدس نماز برپا داشته و پرچم توحید و الله اکبر سردهیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *