امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زوج‌های دانشجو در طرح همسفر تا بهشت ثبت نام کنند

بندرعباس - ابتکارآنلاین: مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های هرمزگان گفت:‌ زوج‌های دانشجو درحال تحصیل در دانشگاه‌های این استان برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی در طرح «همسفر تا بهشت» ثبت نام کنند.
کد خبر: 14406
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت الاسلام و المسلمین سید عباس تقوی افزود: زوج‌هایی که یکی از آن‌ها در تاریخ عقد رسمی دانشجو بوده می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند و توجه داشته باشند چنانچه یکی از آن‌ها دانشجو باشد، تنها یک از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‌‏نام کند.

وی یادآور شد: ازدواج بهنگام، با آگاهی و شناخت جزو اهداف طرح همسفر تا بهشت است و ازدواج قبل از دانش‌آموختگی یکی از بهترین اَشکال ازدواج‌ها محسوب می‌شود.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های هرمزگان ادامه داد: دوره‌های آموزشی این طرح توانسته در پایداری زندگی‌های مشترک تشکیل شده مؤثر باشد و اطلاعات مفیدی را به شرکت کنندگان منتقل کند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی اضافه کرد: دانشجویان متاهل متقاضی شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سامانه ezdevaj.nahad.ir در قسمت «همسفر تا بهشت» از شرایط ثبت‌نام در دوره آگاهی یابند و با ثبت‌نام در این طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خود مراجعه یا با شماره ۰۷۶۳۳۳۳۶۰۰۷ و ۰۷۶۳۳۳۳۷۹۹۶ تماس حاصل کنند.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *