امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۵۲ کیلو حشیش پیش از توزیع در شهریار

شهریار - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در شهر وحیدیه شهریار و کشف ۵۳ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۵۲ کیلو و ۳۵۰ گرم خبر داد.
کد خبر: 14399
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ بعد از ظهر -
23 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف محموله مواد مخدر اظهار داشت: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مشخص شد فردی در وحیدیه شهریار در امر خریدوفروش مواد مخدر فعالیت داشته و اخیراً مقادیری مواد مخدر را تحویل گرفته و قصد توزیع آن را دارد.

وی افزود: بررسی موضوع به‌صورت جدی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و با به دست آمدن اخبار فوق و اقدامات اطلاعاتی تکمیلی، محل فعالیت این قاچاقچی مواد مخدر در شهر وحیدیه مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: با هماهنگی مقام قضائی، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با ورود به منزل متهم، موفق به دستگیری وی شدند.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل قاچاقچی مواد مخدر، ۵۳ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۵۲ کیلو و ۳۵۰ گرم کشف و متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *