امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رمز گشایی از مفقود شدن مرد سلماسی پس از ۱۵ سال

آذربایجان غربی - ابتکارآنلاین: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: سد شهرچای ارومیه مرگ مرد سلماسی را پس از ۱۵ سال رمز گشایی کرد.
کد خبر: 14467
زمان انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ صادق شکری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: استخوان‌های مردی که ۱۵ سال پیش مفقود شده بود، در داخل خودرو نیسان از دریاچه پشت سد شهرچای ارومیه پیدا و راز مفقودشدن این فرد کشف شد.

وی افزود: روز هشتم آبان سال ۱۳۸۷ مردی ۶۷ ساله با خودرو سایپا از سلماس به سمت ارومیه خارج و از آن موقع خبری از وی نشده بود.

سرهنگ شکری اضافه کرد: اقدامات لازم از زمان مفقودی توسط پلیس آگاهی برای اطلاع از سرنوشت این فرد انجام شده بود که البته نتیجه‌ای حاصل نشده بود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در روز‌های اخیر کارآگاهان از وجود خودرویی در داخل سد شهرچای و سمت سیلوانا مطلع شدند که با همکاری ماموران پاسگاه و ابزار‌های موجود، سایپا به بیرون از آب انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با بررسی اسناد و مدارک توسط کارآگاهان محرز شد که سایپا مربوط به فرد مفقود شده بود و در داخل کابین و پشت فرمان هم بقایای استخوانی در زیر البسه مردانه وجود داشته است.

سرهنگ شکری گفت: احتمال سقوط این فرد با خودرو به داخل سد به لحاظ در پشت فرمان بودن و نیز بیماری او متصور است و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *