امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهیان نور یک کلاس درس و دانشگاهی عظیم است

بهارستان - ابتکارآنلاین: جلسه هماهنگی ستاد اعزام کاروان راهیان نور شهرستان بهارستان با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، بخشداران و شهرداران شهرستان برگزار شد.
کد خبر: 14494
زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ بعد از ظهر -
24 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جلسه هماهنگی ستاد اعزام کاروان راهیان نور شهرستان بهارستان با حضور عبداله نوحی فرماندار، فرمانده سپاه،  بخشداران و شهرداران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

نوحی در این  جلسه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه  امروزه هرچه داریم مدیون خون پاک شهداست، افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور و آشنایی نسل جدید با آرمانهای شهدا، کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

نوحی خاطر نشان کرد: در برهه کنونی ما بعنوان وارثان شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نیز منتقل شود.

وی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دارد؛ لذا همه دستگاه ها باید در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در بهارستان در ادامه گفت: باید با کار زیاد و تولید محتوای مناسب و جهاد تبیین تلاش کنیم نسل جوان و دانش آموزان با آرمانهای شهدای والامقام آشنا شوند.

نوحی گفت: راهیان نور یک کلاس درس و دانشگاهی عظیم است و ما باید به نسل دانش آموز و جوان بشناسانیم که خرمشهرها چگونه آزاد شدند  و چه جانها و چه عزیزانی فدای این انقلاب و آب و خاک شده اند تا امروز من و شما در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *