امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور دستگاه‌های شهرستان بهارستان در مانور لحظه صفر مثبت ارزیابی شد

بهارستان - ابتکارآنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از الزام دستگاه‌های خدمت رسان بهارستان جهت تشکیل کارگروه‌های مختلف برای هر مخاطره خبر داد و گفت: حضور دستگاه‌های بهارستان در مانور لحظه صفر مثبت ارزیابی شد.
کد خبر: 14521
زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حامد یزدی مهر، درحاشیه برگزاری مانور لحظه صفر مدیریت بحران در بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به موقعیت این شهرستان مانور لحظه صفر مدیریت بحران با سناریوی وقوع زلزله شش ریشتری و با هدف ارتقای سطح آمادگی دستگاه‌های خدمت رسان در بهارستان برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در تشریح جزئیات برگزاری این مانور گفت: به صورت کاملاً سرزده و بدون اطلاع قبلی جهت برگزاری مانور لحظه صفر در شهرستان بهارستان حضور پیدا کردیم و طی فراخوانی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در زمان مناسب در محل فرمانداری حضور یافتند و با صدور دستور فرماندار جلسه آغاز شد تا میزان آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث سنجیده شود.

یزدی مهر در ادامه از الزام دستگاه‌های خدمت رسان بهارستان جهت تشکیل کارگروه‌های مختلف برای مخاطرات احتمالی خبر داد و افزود: لازمه تشکیل این کارگروه‌ها شناسایی مخاطرات در شهرستان است و دستگاه‌ها موظف شدند پس از شناسایی دقیق مخاطرات، راهکارهای مناسب ارائه دهند.

وی با تاکید بر ضرورت چاره اندیشی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه و مقابله‌ای برای مخاطرات احتمالی بیان کرد: حفظ جان و مال مردم هدف عالی و غایی است و برای دستیابی به این هدف و حل مسائل در ابتدا باید شناسایی و شناخت کافی نسبت به مخاطرات وجود داشته باشد تا در زمان بروز حوادث بهترین خدمت رسانی به مردم صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص سنجش و ارزیابی مانور برگزار شده گفت: حضور دستگاه‌های بهارستان در مانور لحظه صفر مثبت ارزیابی شد و تجهیزات شهرستان نیازمند تقویت بیشتر می‌باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *