امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملیات طوفان الاقصی جنگ اراده‌ها بود

گیلان - آبرومند: امام جمعه رشت، عملیات طوفان الاقصی را جنگ اراده‌ها دانست و تصریح کرد: شاهد یک حرکت کاملا فلسطینی هستیم که جوانان این دوره از فلسطین با الگوگیری از مقاومت ملت ایران آن را رقم زدند.
کد خبر: 14591
زمان انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ بعد از ظهر -
139 بازدید

به گزارش خبرنگار آبرومند – آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۱۹ آبان ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم غزه، اظهار کرد: شاهد حمایت های جهانی از فلسطین هستیم و مردم در جای جای دنیا اقدام به محکوم کردن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی کرده اند.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان وظیفه دارند از ملت مسلمان فلسطین در مقابل این جنایت های غیر انسانی حمایت کنند، افزود: جهانیان اسرائیل را شناخته اند و به جنایتکاری صهیونیست ها پی برده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را آغازگر مقابله با استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب با توکل به خدا و تکیه به مردم رژیم ستمشاهی را ساقط کرد و مقاومت در برابر ستمگران را به ملت ایران آموخت.

امام جمعه رشت با اشاره به استفاده ابزاری غرب از علم و دانش علیه ملت ها، خاطرنشان کرد: سردمداران یاغی و جنایتکار دنیای بشری از علم برای رسیدن به منافع شوم خود سوء استفاده می کنند و لذا طی یک ماه گذشته بمب هایی که بر سر مردم مظلوم غزه ریخته شده دو برابر بمب اتم آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی است.

وی با اشاره به آگاهی مردم آمریکا نسبت به جنایت های سردمداران این کشور در حق ملت ها، ادامه داد: آمریکا با جنایتکاری، جنگ افروزی، فتنه انگیزی و اختلاف افکنی در جهان بحران سازی می کند تا حیات خودش را ادامه دهد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سران برخی از کشورهای عربی و اسلامی فقط ادعای حمایت از فلسطین را دارد و در عمل تامین کننده منافع اسرائیل هستند، گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، قطع روابط با رژیم صهیونیستی و تحریم واردات و صادرات با این جنایتکاران است.

وی عملیات طوفان الاقصی را جنگ اراده ها دانست و تصریح کرد: شاهد یک حرکت کاملا فلسطینی هستیم که جوانان این دوره از فلسطین با الگوگیری از مقاومت ملت ایران آن را رقم زدند لذا وظیفه ملت های مسلمان است که در کنار مردم فلسطین قرار بگیرند و از جبهه مقاومت حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جبهه مقاومت در کنار فلسطین و سوریه و یمن و لبنان در آینده نزدیک رژیم درنده و جانی صهیونیستی را نابود خواهد کرد، یادآور شد: نشانه های زوال و اضمحلال رژیم صهیونیستی آشکار شده است و شاهد بودیم که در عملیات طوفان الاقصی چگونه سردرگم و متحر شده بودند.

وی مقاومت را عامل عقب نشینی و شکست دشمن دانست و بیان کرد: مقاومت فلسطین در میدان حضور دارد و قطعا با قدرت ایمان و اداره خود دشمن را سرشکسته خواهد کرد.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *