امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقاومت زنان و کودکان غزه مستکبران و صهیونیست ها را بی آبرو کرد

بهارستان - ابتکارآنلاین: امام جمعه گلستان گفت: زنان و کودکان مظلوم غزه در طول این یک ماه تمام جبهه استکبار و همه حامیان و ساکتین این جنایت بزرگ را شکست داده و در جهان بی آبرو کردند.
کد خبر: 14594
زمان انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ بعد از ظهر -
21 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان گفت: امروز جبهه حق و اسلام در برابر جبهه کفر و باطل ایستاده است و غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است و حمایت همه جانبه از غزه حکم عقل، شرع و وظیفه انسانی است.

وی در ادامه افزود: جنایات اسرائیل نقض جدی قوانین بین المللی، بشر دوستانه و قوانین حقوق بشری است در مقابل چشم همگان با سلاح و موشک‌های پیشرفته آمریکایی در غزه نسل کشی صورت می‌گیرد، از وجدان‌های بیدار بشری، نهادهای مردمی و دولت‌های اسلامی انتظار است با تنظیم شکوائیه حقوقی برای محاکمه دولت خون خوار نتانیاهو و حامیان غربی و خصوصاً آمریکا در یکی از محکام بین المللی اقدام کنند.

موسوی به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: اگر طوفان الاقصی در عرصه نظامی اطلاعاتی و عملیاتی و رژیم صهیونیستی را شکست داد و
بی آبرو کرد، زنان و کودکان مظلوم اما مقاوم غزه در طول این یک ماه تمام جبهه استکبار آمریکا، فرانسه، انگلیس و همه حامیان و ساکنین این جنایت بزرگ را شکست دادند و در جهان بی آبرو کردند و چهره واقعی حقوق بشر غربی و آمریکایی نمایان شد و نمی‌توانند حتی با جنگ و تبلیغات رسانه‌ای رسوایی خود را کتمان کنند.

خطیب جمعه گلستان گفت: ۲۴ آبان مصادف با روز بزرگداشت فیلسوف حکیم، فقیه و مفسر بزرگ قرآن علامه طباطبایی است که روز کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است کتاب دریچه‌ای به سوی دانایی است، کتاب یکی از ارزشمندترین فرآورده‌های بشری و گنجینه بزرگ‌ترین ثروت‌های بشر یعنی دانش و تحقیق است. متأسفانه سرانه مطالعه در کشور پایین است.

وی اضافه کرد: همگان وظیفه دارند در ترویج مطالعه و نهضت کتابخوانی تلاش کنند و در این مسیر توسعه و گسترش و تجهیز کتابخانه های عمومی، اهدای کتاب‌های خوب و مفید به کودکان و نوجوانان برگزاری مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب ترویج کتابخوانی در خانواده، شناسایی و تجلیل از نویسندگان شهرستان از جمله راهکارهای مطالعه و کتابخوانی است.

موسوی با اشاره به سالروز شهادت حسن طهرانی مقدم گفت: شهید طهرانی مقدم یکی از الگوی های دانش ورزی، عزم و اراده، خلاقیت و امیدواری به آینده است. طهرانی مقدم شخصی بود که شخصیت معنوی او در مسجد شکل گرفته و از ۱۰ سالگی به عنوان بچه مسجدی شناخته شد، اعتقاد و باورهایش به امام و رهبرش بی نظیر بود و هدفش تحقق آرمان‌های امام و نابودی اسرائیل بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *