امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یکصد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت

پاکدشت - ابتکارآنلاین: یکصد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار رئیس شورای فرهنگ عمومی، محسن اردستانی فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی و دیگر اعضا 17 آبان درفرمانداری تشکیل شد.
کد خبر: 14624
زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در این جلسه پس از بررسی مصوبات جلسه گذشته، شورا وارد دستور جلسه اصلی «هفته کتاب وکتابخوانی و برگزاری نمایشگاه کتاب» شد و سپس اعضای شورا درباره دستور جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار رئیس شورا ضمن عرض خیرمقدم به حاضران  بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برای ما عزیزند، انسانند و هم مسلمان، هرکسی که دارای وجدان بیدار و آگاهی باشد نمی تواند درمقابل این نسل کشی و کودکشی بی تفاوت و ساکت باشد، علیرغم این تهدید دشمن، فرصتی برای انقلاب اسلامی است تا با حضور فعال سیاسی و اجتماعی از طریق برپایی خیمه مقاومت، اجتماع مادران و کودکان که جنبه عقلانی و احساسی دارد، برپایی مراسمات مردمی و تبیینی باحضور کارشناسان بین المللی را شاهد باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت مقام شامخ علامه طباطبایی بررسی راهکارهای فرهنگی برای ارتقای سرانه مطالعه را از موضوعات مهم پیش رو عنوان کرد و همچنین کارشورای فرهنگ عمومی را صیانت از فرهنگ ایرانی اسلامی دانست.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *