امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

۲ هزار شهروند پردیسی از میز خدمت  استفاده کردند

پردیس - ابتکارآنلاین: شهردار پردیس گفت: در نیمه نخست امسال ۲ هزار و ۴۰۶ شهروند از خدمات میز خدمت این شهرداری استفاده کردند.
کد خبر: 14680
زمان انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رضا کارخانه روز دو شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میز خدمت در مجموعه شهرداری پردیس با هدف ارائه خدمات به موقع و موثر به شهروندان و تحقق اصل تکریم ارباب رجوع به شهروندان خدمات رسانی دارد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از سردرگمی‌ و مشکلات مردم در پیگیری امور اداری برطرف و طبق آمارهای به دست آمده از ارزیابی های اخیر تا ۸۵ درصد در نیاز آنها برای مراجعه به واحدهای مختلف کاسته شده است.

شهردار پردیس از اجرای ۱۰ عنوان برنامه طی هفته پدافند غیرعامل خبرداد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل برای دانش آموزان، برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل؛ مصونیت و آمادگی در لابی شهرداری پردیس و طراحی، چاپ و نصب ۱۰ تخته بنر در سطح شهر برخی از اقدامات شهرداری در هفته پدافند غیر عامل است.

کارخانه خاطرنشان کرد: اجرای مانور ستاد بحران شهرستان در فاز ۱۱ مسکن مهر، توزیع چهار هزار بروشور آموزشی در محل نماز جمعه، میزبانی دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل شهرهای شمال و شرق استان تهران و برگزاری رقابت‌های ورزشی کارکنان شهرداری پردیس در جام پدافند غیرعامل از دیگر اقدامات در هفته پدافند غیر عامل است.

شهردار پردیس اضافه کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۲۲۸ عملیات امداد و نجات در جدول عملیات‌ ها اموری نظیر تصادفات اغلب جاده‌ ای، حریق ضایعات و رفع آبگرفتگی معابر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده ‌اند.

کارخانه ادامه داد: اطفای حریق کارگاه، خرابی آسانسور، نشت گاز، محبوس شدگی نیز در ردیف دیگر مأموریت‌ های واحد آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی قرار دارد.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده، توضیح داد: همسطح سازی دریچه های خدماتی آبرو در فاز ۱۱ مسکن مهر، اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین خدمات ارائه شده به شهروندان فازهای جدید در حالی که سایت های مسکن مهر هنوز تحویل شهرداری پردیس نشده و اقدامات یاد شده در راستای رفاه حال شهروندان انجام می شود.

شهردار پردیس گفت: احداث مخزن ذخیره آب بتنی ۱۰۰۰ مترمکعبی با هدف ذخیره آب و با توجه به برخورداری از بافتی صخره‌ای و اقلیم جغرافیایی نیمه‌خشک در دست اقدام و اجرا است.

این مسئول افزود: یکی از طرح‌های مهم مشترک واحد فضای سبز و معاونت فنی و عمرانی شهرداری پردیس در سرفصل توسعه آبیاری تحت فشار و صرفه‌جویی در مصرف این ماده حیاتی، اجرای مخازن ذخیره آب بتنی در نقاط از پیش کارشناسی‌ و جانمایی شده است.

وی از پیشرفت ۷۰ درصدی بوستان زیتون در فاز ۹ خبرداد و اظهار داشت: این بوستان ۱۲ هزار متر مربع مساحت در فاز ۹ با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد مراحل احداث خود را سپری می‌کند و فضای سبز و ایجاد تجهیزات سه بوستان دیگر شامل اقاقیا، الوند و نیلوفر در فازهای ۱۱ و ۸ در حال اجرا است.

کارخانه با اشاره به اجرای بیش از چهار هزار متر جدولگذاری طی نیمه نخست امسال، یادآور شد: به منظور هدایت آب های سطحی چهار هزار و ۲۰۰ متر طول انواع جدولگذاری توسط واحد عمرانی در راستای پیشگیری از بروز آبگرفتگی معابر در هنگام بارش نزولات آسمانی نسبت به ساماندهی و احداث انهار و جداول در خیابان های شهید صیاد شیرازی، اقبال، پرواز، دشتستان، معیری، عقیق و سایر معابر شهری اجرا شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *