امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح ملی قرآنی بشری در شهرستان دماوند

دماوند - ابتکارآنلاین: طرح ملی قرآنی بشری همزمان با سراسر کشور در دماوند به انجام رسید.
کد خبر: 14686
زمان انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
42 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – غلامرضا عبدالله بیگی در افتتاحیه اجرای طرح ملی قرآنی بشری در شهرستان دماوند اظهارکرد: در راستای آموزش و توانمندسازی هرچه بیشترمربیان قرآنی، طرح آموزشی بشری برای آموزش تکمیلی ۶۰ استاد قرآن کریم در شهرستان دماوند به اجرا درآمد. طرح بشری به عنوان یک طرح ملی توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور اجرایی شده است و شهرستان دماوند نیز  به مدت سه روز میزبان اجرای این آموزش در محل مجتمع فرهنگی هنری قلم گیلاوند خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند بیان داشت: در این دوره آموزش های تکمیلی و توانمندسازی هر چه بیشتر مربیان قرآنی جهت آموزش بهتر و مؤثر قرآن کریم با استفاده از اساتید مجرب کشوری این حوزه ارائه گردیده است.

گفتنی است  اجرای این دوره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند توسط مؤسسه قرآنی «میقات القرآن» به مدیریت بادرودی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند انجام شد.

همچنین در آیین افتتاحیه این طرح، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمانی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران، عبدالله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام فائزی مسئول امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانش‌آموز معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، مهرابی عضو شورای اسلامی شهر دماوند، افضلی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند و جمعی از قاریان ممتاز قرآن کریم حضور داشتند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *