امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استفاده از ظرفیت نخبگان راهکار حل مشکلات است

بهارستان - ابتکارآنلاین: فرماندار بهارستان گفت: استفاده از ظرفیت صاحبنظران و نخبگان، یکی از راه حل های برون رفت از مشکلات و فائق آمدن بر مسائل است و بر همین اساس یکی از اولویت های فرمانداری و نهادهای شهرستان استفاده از این ظرفیت‌ها خواهد بود.
کد خبر: 14684
زمان انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سومین جلسه هیات اندیشه ورز شهرستان بهارستان به ریاست عبدالله نوحی فرماندار با تاکید بر استفاده از ظرفیت صاحب نظران و نخبگان جهت برون رفت و فائق آمدن بر مشکلات و ایجاد شور و نشاط اجتماعی روز دوشنبه برگزار شد.

نوحی با بیان اینکه انتظار داریم هیأت‌ اندیشه‌ورز با ارائه ایده‌های مختلف در جهت تحقق شعار دولت گام بردارد، افزود: ایده‌های ارائه‌شده توسط هیأت‌ اندیشه‌ورز باید با اولویت‌بندی مشخص توسط دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان برای حضور پرشمار در این صحنه، اظهار داشت: فضای نشاط اجتماعی و ایجاد فرصت برای همه سلیقه ها برای مشارکت پرشور در انتخابات حایز اهمیت است و هیات اندیشه ورز می تواند در این عرصه گامهای مؤثری بردارد.

این مسئول حضور همه سلیقه ها در انتخابات را فرصتی مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگان است.

فرماندار بهارستان یادآور شد: از همه صاحبنظران، جوانان و نخبگان شهرستان دعوت می شود در راستای حل مشکلات شهرستان، ایده ها و برنامه های خود را بیان کنند و از برنامه ها و ایده های خوب استقبال می‌کنم.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *