امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

قیمت‌گذاری گوشت توسط اتحادیه قصاب های فیروزکوه اصلاح شود

فیروزکوه - ابتکارآنلاین: فرماندار فیروزکوه بر ضرورت اصلاح مبنای قیمت‌گذاری گوشت توسط اتحادیه قصابان در این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: 14707
زمان انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ قبل از ظهر -
42 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد حیدری منش صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از بازدید قصابی‌ها و مرغ فروشی‌های فیروزکوه جهت بررسی وضعیت نرخ گوشت و مرغ و روند توزیع با همراهی اعضای ستاد تنظیم بازار فیروزکوه خبر داد و اظهار کرد: علت اصلی بازدید ما گلایه شهروندان از قیمت بالای گوشت در شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه مباحث بهداشتی، قیمت‌گذاری و اطلاع‌رسانی قیمت و بازرسی در ماه‌های مختلف و به صورت مستمر بررسی و نتایج آن مطلوب است گفت: مسئله اصلی ما در خصوص قیمت‌گذاری اتحادیه برای گوشت است که در بازدید امروز به اتحادیه تکلیف شد مبنای قیمت‌گذاری اصلاح شود.

حیدری منش افزود: طی جلساتی که با دامداران فیروزکوه داشتیم و مشارکتی که مقرر شد این عزیزان داشته باشند، پیگیر هستیم تا دام به قیمت مناسبی فروخته و طی جلساتی که پیرامون این موضوعات در جهاد کشاورزی با حضور اتحادیه دامداران، گوسفندداران و قصابان داشتیم قرار شد با قیمت مناسب‌تری این زنجیره تأمین شود.

فرماندار فیروزکوه بیان کرد: قیمت گوشت در فیروزکوه طی بازدیدی که داشتیم برای هر کیلو گوشت گوسفندی ۴۵۰ هزار تومان بود و در شهرهای دیگر شاید مناسب‌تر باشد، ولی مسئله این است با تعاملی که بین دو مجموعه دامداران و قصابان شکل می‌گیرد شاهد کاهش قیمت محسوس در بخش مصرف‌کننده نهایی که همشهریان عزیز هستند، باشیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *