امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دادگستری به مشکلات شاهین بوشهر ورود کرد

بوشهر - ابتکارآنلاین: رییس کل دادگستری استان بوشهر از ورود دستگاه قضا به موضوع مشکلات باشگاه شاهین در راستای حفظ حقوق عامه و به عنوان یک مطالبه مردمی خبر داد.
کد خبر: 14719
زمان انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – مهدی مهرانگیز روز سه شنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و مالکین باشگاه شاهین در خصوص مسائل و مشکلات این تیم ریشه ای استان، اظهار کرد: مسوولان دستگاه های اداری برای رفع مشکلات جوانان و به خصوص در حوزه ورزش توجه جدی داشته باشند و بدانند دادگستری استان بوشهر نیز در بستر قانون از آنها حمایت می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم فوتبال شاهین بوشهر متعلق به مردم استان بوده و از مطالبات آنها فعالیت مجدد این تیم است، دادگستری در راستای حفظ حقوق عامه به این موضوع ورود کرده که امیدواریم پس از رفع مشکلات مردم شاهد فعالیت مجدد این تیم باشند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: طی چند جلسه برگزار شده در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده باشگاه شاهین، توافقاتی بین اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و مالک صورت گرفته که اگر در اسرع وقت این مسایل حل و فصل شود، زمینه احیا و فعالیت مجدد این تیم محقق می شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *