امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت نخستین گلخانه هیدروپونیک هوشمندساز شیشه‌ای مرتفع در دامغان

سمنان – ابتکارآنلاین: رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از ساخت اولین گلخانه ترویجی هیدروپونیک هوشمندساز شیشه‌ای با ارتفاع بلند در شهرستان دامغان خبر داد.
کد خبر: 14732
زمان انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ بعد از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – محسن نظری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی با دانشجویان و استادان دانشگاه‌های شهرستان دامغان اظهار کرد: در کشور ۵۲ پارک علم و فن‌آور وجود دارد که پارک علم و فناوری استان سمنان جزو پنج پارک سطح یک کشور است.

او با بیان اینکه ۴۰۰ شرکت خصوصی فن‌آور و دانش‌بنیان تحت پوشش پارک علم و فن‌آور استان سمنان است، ادامه داد: در پارک علم و فناوری استان سمنان ۱۱۰ شرکت مجوز دانش‌بنیان و خلاق دارند.

نظری با اشاره به خدمات ارائه‌شده به واحدهای دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان بیان کرد: اعتبارهای تبصره‌ای با بهره کم در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در تأمین منابع تسهیلاتی نداریم، تصریح کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به پارک‌های علم و فناوری و واحدهای دانش‌بنیان دارد.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان تحت پوشش پارک علم و فناوری استان سمنان با اعتبار هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان با ۴۰۸ نیروی انسانی تحت پوشش در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.

نظری از کسب رتبه دوم پارک علم و فناوری استان سمنان در اجرای طرح‌های مرتبط با شعار سال در کشور خبر داد و اظهار کرد: این پارک آماده اعطای تسهیلات به واحدهای دانش‌بنیان و فن‌آور و حمایت مادی و معنوی برای شرکت در نمایشگاه‌های خارجی است.

او از اعطای تسهیلات تجاری‌سازی به واحدهای تحت پوشش پارک علم و فناوری استان سمنان خبر داد و گفت: تجاری‌سازی محصولات و حمایت از آن می‌تواند به اقتصاد واحدهای دانش‌بنیان کمک کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *