امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای صحنه ای موسیقی سالار عقیلی در فیروزکوه برگزار شد

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: اجرای صحنه ای موسیقی با حضور گروه هنری راز و نیاز به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی در سالن آرتا مهر شهرستان فیروزکوه برگزار شد .
کد خبر: 14756
زمان انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
119 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – اجرای صحنه ای گروه موسیقی راز و نیاز پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم کنسرت موسیقی سنتی به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی در دو نوبت در سالن آرتا مهر برگزار شد.

این کنسرت با هدف ایجاد نشاط و شادابی جوانان و اهالی موسیقی، توسعه هنر موسیقی، تأمین نیازهای هنری جامعه و همچنین فراهم کردن لحظاتی شاد، برای علاقه مندان اجرا شد .

شایان ذکر است، برخی از قطعه‌های اجراشده در این کنسرت شامل کجایی، هانیه، چه بگویم، تبریز در مه، تنها می مانم، بی قرار، دلبر جان، سرو زیر آب، ایران، خوشه چین، ایران جوان، وطن و ربابه جان(موسیقی محلی)  با نوازندگی گروه راز و نیاز محمدرضا یداللهی، محمدرضا محمدی، مونیکا لران اصفهانی، داود منادی، امیر حوتیان پور، سید مهدی حسینی و فرید رهنورد مدیر برنامه گروه اجرا شد.

گفتنی است که این برنامه هنری در دو نوبت با همکاری موسسه هنری آوای آرسام با مسئولیت سید مسعود حسینی  و با استقبال اهالی فرهنگ دوست شهرستان فیروزکوه اجرا شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *