امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۲ متهم در حوزه قاچاق کالا شهرستان شهریار دستگیر شدند

شهریار - ابتکارآنلاین: دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: ۱۲ نفر از متهمانی که در بحث قاچاق کالا در این شهرستان به فعالیت مجرمانه اقدام می‌کردند شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند.
کد خبر: 14834
زمان انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ بعد از ظهر -
25 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی محمدی روز شنبه در این باره اظهار داشت: پیرو اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با قاچاق کالای سازمان یافته و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین نام گذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار است.

وی افزود: در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان در یک ماه گذشته، جهت کشف انواع کالاهای قاچاق و احتکار اقدامات مهمی در دستورکار قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: در این رابطه با شناسایی تعدادی انبار و محل نگهداری کالاهای قاچاق، ۱۲۷ کارتن لوازم خانگی خارجی، مقادیر قابل توجهی لوازم‌یدکی، ابزارآلات، پارچه، تعداد ۱۲۵۶ حلقه لاستیک، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۵ هزار لیتر روغن تقلبی، مقدار تقریبی سه هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت، چهار دستگاه خودرو مخزن جاساز سوخت، در مجموع به ارزش ۳۶۴ میلیاردریال کشف و ۲ کارگاه تولید و توزیع روغن موتور و روغن ترمز تعطیل شد.

شهرستان شهریار با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در همجواری تهران و کرج قرار گرفته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *