امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان از فوتبال شهرستان حمایت کنند

پردیس - ابتکارآنلاین: عضو کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: طی ۲ سال گذشته برای تیم ملی نوجوانان از ۳۰ هزار ورزشکار تست گرفتیم در حالی که این رقم برای سایر کشورهایی آسیایی حداکثر به پنج هزار نفر می‌رسد.
کد خبر: 14939
زمان انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – میرشاد ماجدی روز سه شنبه در آیین قدردانی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان پردیس اظهار داشت: فوتبال ایران در رده های مختلف به ویژه نوجوانان از نظر ظرفیت و نیروی انسانی با اختلاف رتبه اول را در آسیا دارد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: طرح استعدادیابی را در سراسر کشور در دست اجرا و اقدام داریم و در این راستا از روسای هیات های فوتبال در شهرستان ها درخواست می کنیم که در این برنامه مشارکت و همکاری داشته باشند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با قدردانی از تلاش های رئیس هیات فوتبال شهرستان پردیس افزود: تنهایی کار کردن و بار مسئولیت را به تنهایی کشیدن کار بسیار سختی است، مسئولان از فوتبال شهرستان حمایت کنند و ما هم بیش از گذشته از فوتبال شهرستان حمایت می کنیم.

ماجدی خاطرنشان کرد: دختران فوتبالیست پردیس افتخارآفرین هستند و طی دوره پنج ساله فعالیت خود قهرمانی کشور داشتند و با تلاش خود در مسابقات رده بالای کشوری و استانی حضور پیدا کردند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در بحث فوتبال بانوان سعی می کنیم با روش جدید و نگاه جدی به فوتبال دختران بپردازیم.

رئیس هیات فوتبال پردیس: زیرساخت های ورزش در شهرستان ضعیف است

رئیس هیات فوتبال شهرستان پردیس مهدی لاله در حاشیه این آیین اظهار داشت: ورزشگاه امام رضا(ع) با چهار هکتار مساحت کاربری ورزشی مناسبی ندارد و از مسئولان درخواست داریم که به مشکل این سالن ورزشی ورود کنند تا با رفع مشکلات حقوقی بتوانیم زمین و سالن را حفظ کنیم و وضعیت این سالن ورزشی ساماندهی بشود.

مهدی لاله خاطرنشان کرد: برای برگزاری مسابقات استانی و کشوری ورزشگاه استاندارد نداریم، وضعیت رختکن، سکو و نور مناسب نیست و از مدیرکل فوتبال استان تهران انتظار داریم به این مسئله ورود کند.

وی با اشاره به عملکرد خوب هیات فوتبال بانوان شهرستان پردیس، گفت: در پنج سال گذشته مقام های خوبی کسب کردیم، مقام قهرمانی در لیگ برتر استان تهران، کسب مقام در لیگ برتر استان تهران و کسب مقام سوم کشوری در لیگ ۲ بخشی از افتخارات تیم ورزشی بانوان شهرستان است.

لاله افزود: با توجه به ظرفیت فوتبال بانوان امسال خود را برای دریافت سهمیه لیگ یک کشوری آماده می کنیم.

فائزه برهانی نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان پردیس نیز در این همایش گفت: با توجه به ظرفیت مناسب فوتبال دختران شهرستان برنامه استعدادیابی در مدارس دخترانه در سنین پایه را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در سنین پایه دختران مستعدی داریم و علاقمندان برای حضور در کلاسهای ورزشی می توانند به هیات فوتبال شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به مشکلات فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: تنها زمینی که تا حدودی در آن اجازه فعالیت داریم، زمین چمن سوم خرداد هست که استانداردهای کافی به ویژه رختکن مناسب برای بانوان را ندارد و از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *