امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباط با معتمدان از راههای افزایش مشارکت مردمی است

بهارستان - ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان بهارستان گفت: یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود ارتباط با حلقه‌های میانی جامعه اعم از نخبگان، معتمدان، جریان‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان است.
کد خبر: 15022
زمان انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ قبل از ظهر -
29 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – عبدالله نوحی روز شنبه در دیدار با معتمدان و نخبگان شهرستان بهارستان افزود: نظر و پیشنهادهای نخبگان و معتمدان نقش و اهمیت بسزایی در مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارد.

وی اظهار داشت: ضمن دعوت از تمام گروههای قانونی فعال در شهرستان، از حضور همه جریان ها، صاحبان فکر و ایده جهت مطرح کردن نظرات و پیشنهادات خود، استقبال می کنیم و این امر را علاوه بر افزایش مشارکت در سلامت و رقابت انتخاباتی نیز موثر می دانیم.

این مسئول ادامه داد: این نشست ها قطعا تداوم خواهد داشت تا ضمن استفاده از راهکارهای ارائه شده جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و امیدآفرینی، نسبت به تبیین و تشریح اقدامات انجام شده، گزارش های لازم ارائه شود.

فرماندار بهارستان خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها با هدایت، حمایت و نظارت دولت از سیاست های قطعی دولت مردمی سیزدهم در پیشبرد امور و مدیریت جامعه است که در همین راستا در شهرستان بهارستان نیز جهت تحقق این امر، نشست های متعدد و متنوعی با گروههای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست پیرامون مسائل مربوط به پیشرفت و توسعه منطقه، انسجام و همدلی در شهرستان، پیشبرد اهداف نظام و خدمت خالصانه به مردم بحث و تبادل نظر شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *