امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلمب ۳ واحد شن و ماسه و آسفالت آلاینده در پاکدشت

پاکدشت - ابتکارآنلاین: رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت از پلمب ۳ واحد شن و ماسه و آسفالت آلاینده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 15033
زمان انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ بعد از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار  ابتکارآنلاین – محمودرضا سعیدپور بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه پایش معادن شن و ماسه استان تهران در راستای اجرای مصوبات دومین کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران، از پلمپ ۳ واحد آلاینده شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه و آسفالت در شهرستان پاکدشت توسط مأموران محیط زیست خبر داد.

وی گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی جو و کاهش کیفیت هوا در روز جاری و در راستای اجرای مصوبات دومین کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران، تیم نظارتی کارشناسان محیط زیست این اداره ضمن تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای آلاینده و همچنین سوخت مصرفی واحدهای تولیدی و صنعتی، از کارگاه‌های فرآوری شن و ماسه شهرستان نیز بازدید کردند.

سعیدپور افزود: در پایش های به عمل آمده فعالیت ۳ واحد با آلودگی هوا همراه بود که با پلمب تأسیسات خطوط آلاینده، از انتشار آلودگی جلوگیری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت با بیان اینکه طرح پایش و نظارت بر فعالیت معادن شن و ماسه، کارخانجات آسفالت، واحدهای تولید بتن آماده و واحدهای ذوب فلزات در شرایط اضطرار آلودگی هوا با جدیت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: علاوه بر جلوگیری از فعالیت این قبیل واحدها، در صورت استمرار آلودگی اسامی آنها در فهرست صنایع آلاینده درج خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *