امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویربرداری از ۲ قلاده خرس قهوه‌ای در فیروزکوه

فیروزکوه - ابتکارآنلاین: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از مشاهده و تصویربرداری از ۲ قلاده خرس قهوه‌ای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 15150
زمان انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ بعد از ظهر -
20 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – داریوش فرخی گفت: شب گذشته یکی از اهالی روستایی در منطقه آزاد ارجمند موفق به تصویر برداری از ۲ قلاده خرس شد.

وی با اشاره به اینکه این شهروند دوستدار محیط زیست بلافاصله پس از تصویر برداری موضوع را به محیط زیست شهرستان اطلاع و فیلم را در اختیار ماموران اجرایی این اداره قرار داد، افزود: شهروندان در صورت رویت گونه های وحشی، ضمن اجتناب از رویارویی مستقیم، جوانب ایمنی در برخورد با حیات وحش را رعایت کنند و موضوع را به بلافاصله به اولین پاسگاه محیط بانی یا اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه در پایان ضمن قدردانی از شهروندان فیروزکوه برای همراهی در حفاظت از حیات وحش منطقه به خصوص گونه های منحصر بفرد، بر اهمیت کمک شهروندان به تکمیل زنجیره حراست و صیانت از محیط زیست تاکید کرد.

مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران با مجموع تعداد ۱۳ منطقه شامل سه پارک ملی، چهار منطقه حفاظت شده، سه اثر طبیعی ملی و سه منطقه شکار ممنوع به مساحت کلی ۶۵۵ هزار و ۸۹ هکتار است.

شهرستان فیروز کوه با جمعیتی سیال در فصول مختلف از ۵۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *