امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

رأی و نظر مردم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است

پاکدشت - ابتکارآنلاین: سرپرست فرمانداری پاکدشت گفت :رعایت بی طرفی کامل مجریان ، توجه به اجرای قانون، صیانت از آرا مردم در تمام مراحل و تا پایان انتخابات به عنوان یکی از اصول مهم مورد انتظار ستاد انتخابات است.
کد خبر: 15160
زمان انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین- نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت به ریاست فاضل کارخانه سرپرست فرمانداری پاکدشت و با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، بخشدار مرکزی، بخشدارشریف آباد و مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل در محل فرمانداری برگزار شد.

بر پایه این گزارش سرپرست فرمانداری پاکدشت در این جلسه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص حق الناس بودن رأی مردم گفت: بر اساس نظر ایشان، رأی و نظر مردم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و باید در جهت حفظ و حراست آن کوشید.

فاضل کارخانه افزود : باید مجریان انتخابات آموزشهای لازم را کسب نمایند تا در زمان اجراء، در صورت بروز مشکلات احتمالی تصمیمات مناسبی را در خصوص مرتفع نمودن آن اتخاذ نمایند تا در روز انتخابات روند اخذ رأی از مردم به خوبی صورت پذیرد.

وی اظهار کرد : قطعا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را از نیل به اهداف شوم خود، مأیوس و نامید، خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری پاکدشت اظهار کرد:  برگزاری مشارکتی و باشکوه و سالم انتخابات همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و از  دغدغه های اصلی رئیس جمهور بوده و هست ،لذا تمامی مجریان انتخابات می بایست جامعه را برای انتخاباتی سالم و قانونی مهیا کنند.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات یعنی عدم سوگیری و جانبداری مجریان از فرد، افراد و گروه‌های خاص و معتقدیم اگر به عنوان مجری در مسیر انتخابات به هر شکل ذره‌ای جانبداری داشته باشیم از مسیر ولایت خارج شده‌ایم.

سرپرست فرمانداری پاکدشت گفت : رعایت بی طرفی کامل مجریان ، توجه به اجرای قانون، صیانت از آرا مردم در تمام مراحل و تا پایان انتخابات به عنوان یکی از اصول مهم مورد انتظار ستاد انتخابات است.

گفتنی است تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ، انتخاب اعضای شعب در موعد زمانی مقرر ، برنامه ریزی برای ثبت نام نهایی داوطلبان و همکاری هیئت نظارت شورای انتخابات و ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت در راستای برگزاری مناسب این رویداد سیاسی از موضوعات دیگری بود که رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پاکدشت به آن اشاره نمود.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *