امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۰۰ موسسه درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت شهریار هستند

شهریار - ابتکارآنلاین: رئیس اداره بیمه سلامت شهریار اعلام کرد: در راستای اجرای بند ل تبصره ۱۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ و کاهش پرداخت از جیب مردم ، تعداد موسسه‌های تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با اداره بیمه سلامت این شهرستان به بیش از ۳۰۰ موسسه افزایش یافت.
کد خبر: 15153
زمان انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ بعد از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی فرح پور روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با عنایت به الزام عقد قرارداد مراکز درمانی با سازمان های بیمه گر پایه و با توجه به پیگیری های به عمل آمده با نظام پزشکی ، شبکه بهداشت و درمان ، در این خصوص تا پایان آبان ماه سال جاری با ۴۴ موسسه قرارداد بسته شده و به خدمات رسانی به بیمه شدگان شهرستان مشغول هستند.

این مسئول اظهار داشت: این موسسه های درمانی و تشخیص شامل ۲۹داروخانه، یک درمانگاه، سه مطب، یک آزمایشگاه، ۲ مرکز گفتار درمانی، پنج مرکز ترک اعتیاد، یک مرکزتصویربرداری، یک مرکز کاردرمانی و یک مرکز فیزیوتراپی است.

وی افزود : این تعداد معادل ۱۷ درصد از موسسه های فعلی شهرستان را شامل می شود و امیدواریم با تعاملات و پیگیری های بعدی تعداد بیشتری از مراکز تشخیصی و درمانی به جمع مراکز طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت اضافه شوند.

فرح پور خاطرنشان کرد: موسسه های فاقد قرارداد می توانند از این فرصت استفاده و با ارایه مدارک و مستندات و مراجعه حضوری به آدرس اداره بیمه سلامت شهریار : میدان نواب ، بلوار معرفت پلاک ۱۶۴ طبقه اول و یا سامانه eservices.ihio.gov.ir/psc اقدام به ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و گذرواژه کرده و پس از بارگذاری مستندات قانونی به صورت برخط درخواست عقد و یا تمدید قرارداد کنند.

شهرستان شهریار با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت از توابع استان تهران در غرب پایتخت و همجواری کرج قرار گرفته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *